4

186 17 42
                                    

Piper: İndik direktör Romanoff.
Nat: Siz gidebilirsiniz. Jemma sen burada kal.
Herkes iner. Jemma ise orada Nat ile kalır. Gülümseyerek ona bakar. Nat onun karşına geçer. Çok ciddidir.
Nat: Ne yaptığını sanıyordun ajan Simmons.
Jemma: Anlamadım efendim.
Nat: Görev liderinin ve benim talimatlarımızı ciddiye almadın ve son sıçramalarımızdan birini alıp kendi kafana göre hareket ettin.
Jemma: Ama Fitz'i bulduk ve ben hissediyordum o orada idi.
Nat: Hislerinin peşinden gitmen ve gözünün kara olması güzel. Ama kimseyi tehlikeye atmaya hakkın yoktu. Bu görevi sen istedin. Görev liderinin Daisy olmasını sen istedin beni yardım için sen çağırdın ve ikimizi de dinlemedin. Fitz'i bulmuş olsak bile çok sorumsuzca davrandın. Davis'in bir oğlu var. Davis'e bir şey olsaydı bunu benim bildireceğim bir çocuğu ve eşi var. Onun hayatı Fitz'inkinden değersiz mi?
Jemma: Hayır ama görevimiz Fitz'i bulmaktı.
Nat: Ve yakıtımız tükeniyodu. Eğer o son sıçramamız olsaydı Fitz'i bulmak bir işe yaramayacaktı. Seni saha görevlerinden alıyorum bunun için yetersiz olduğunu gösterdin. Zaten sen laboratuvar da çalışıyordun.
Jemma: Ne kadar süre ile?
Nat: Süresiz. Ben yeterli olduğuna inandığımda tekrar saha ajanı olabilirsin. Saha için eğitimini tekrarlamak istersen May ile konuşabilirim takım çalışmasının ve takımın önemini sana en iyi o anlatır.
Jemma: Bu haksızlık.
Nat: Faith M. Whiskers the third'ün az kalsın bize çarpması da öyle.
Jemma: O kim?
Nat: Astroid. Şimdi inebilirsin ajan.
Jemma: Tabi efendim. Sadece açık olmak için soruyorum bana kızgın mısınız?
Nat: Evet.
Jemma: Bu şey mi demek bu gece pijama partisi iptal mi?
Nat: Hayır tabiki de değil.
Jemma: O halde akşam görüşürüz Nat.
Nat gülerek çantasını ve ceketini alır.
Nat: Bir görev daha bitti.

Burada Nat ın direktörlüğünü göstermek istedim sizce nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum. Love you guys.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin