May karşısındaki genç kızın ceza almasını fırsat bilerek ona dövüş sanatları konusunda el atmaya karar vermişti. May'in şu anki kararı kararı şuydu. Jemma sadece silah kullansın. İçeri Sam Steve ve Bucky'e üssü gösterme görevi verilen Bobbi ve onlar girdi.
Bobbi: Burası antreman odası. Ajan May çaylakları burada eğitir. Mack Barton Romanoff ve benim de favori takılma yerlerimizden birisidir. Bir ara direktörleri kapıştırıcaz. Bahisler yarın sabah açılıyor.
Steve: Burası ciddi bir kurum değil miydi eskiden?
Bobbi: Yok biz hep suluyduk. Sen sıkıcısın.
Bucky: Doğru olabilir.
Beraber lab'a geçerler Fitz orada monolitlerin konulduğu kafesleri kontrol ediyordur.
Bobbi: Bu Fitz. Fizikçimiz ama zaten onunla tanıştınız. Tüm deney ve kontroller burada yapılır. Fitz ve Simmons zamanın %97 'sinde buradadır.
Fitz: Selam çaylaklar.
Sam: Bizden gençsin.
Fitz: Evet ama çaylak olan sizsiniz ve bunu söylemek çok zevkli. Bu arada ajan Barnes bir ara buraya uğrarsanız mutlu olurum. Kolunuzu incelemek istiyorum belki Coulson'ınki gibi kalkan falan da ekleyebiliriz çatışma zamanı arkasında birini öpmek için çok kullanışlı.
Bobbi kıkırdar.
Bucky: Hı?
Bobbi: Ben size anlatırım sonra.
Son durağa gelirler. Nat ve Mack ortada ekranlara bakıyor ve ajanlardan rapor alıyordur. Yo-yo Mack'e Daisy Nat'a bir şeyler anlatıyordur.
Bobbi: Kumanda üssü. Son durak. Burayı salon gibi düşünün en çok uğranan mekan. Burada rapor veririz kütle yıkımlarında buradan sahadakilere yardım ederiz alarmlar falan burada çalar.
Clint hızlı bir şekilde içeri girer.
Clint: Nat Jones'dan haber geldi. Murdock ile beraber çalışacaklarmış. Ne kadar zaman var diyolar.
Nat kafasını kaldırır ve Clint'e bakar.
Nat: Şu an bir gürültü yok ama her an olabilir.
Mack: Ellerindeki zamanı kullansınlar.
Clint: Tamamdır.
Steve: Nat biz napalım?
Nat: Takılın orada burada. Ne diyordun Daisy?Evet abilerim ablalarım bu kalkan arkasında öpüşüp sizi ebeveyn figürü olarak gören insanların tuhaf bakışlarına maruz kalabilirsiniz. Sadece 5 lira.