16 (bu bölümü yayımlayacam diye kitabı yayımdan kaldırdım fnffj)

109 12 27
                                    

Bucky üfleyerek kolu ile oynayan genç adama baktı. Fitz oyuncağı ile oynayan bir çocuk kadar mutluydu. İşini gerçekten seven biri diye düşündü Bucky. Steve ise dikkatle onları izliyordu. Fitz incelemeyi bıraktıktan sonra Bucky' e döndü.
Fitz: Kolunun silaha dönüşmesini ister misin?
Bucky: Hayır sağol.
Fitz: Hologram kalkan?
Bucky: Bak onu düşündüm o olabilir. Arkasında güzel öpüşülüyor denmişti sanırım.
Fitz: Doğrudur.
Fitz not aldıktan sonra sorularına devam etti.
Fitz: Kablosuz internet? Tutsak kalırsan sıkılmazsın kedi videosu falan izlersin.
Bucky: Ee şey...
Fitz: O halde anlaştık. El feneri ister misin? Parmaklarından ışık çıkacak gibi.
Bucky: Eğlenceli olabilir ama abartma Fitz.
Fitz: İyi. Hologram kalkanın çıktığı yere fener koyarım tehlikeli adam karizman çizilmez. Özel bir isteğin var mı?
Bucky: Aslında kolumla çok iyi geçiniyoruz eklemeye gerek....
Fitz: Simli unicorn çıkartması!
Bucky: Tanrım evet!
Fitz: Ciddi misin?
Bucky: Tabiki de hayır. Koluma çıkartma istemiyorum.
Fitz: Ama çıkartmanın kendisini istiyorsun de mi?
Bucky: Evet lütfen.
Steve: Bucky burası ciddi ve önemli bir kuruluş.
Bucky: Simli unıcornlarda ciddi ve önemli.
Fitz gülerek Bucky'i onayladı.
Fitz: Simli unıcornlar ve Matt Murdock.
Bucky: Kim?
Steve: Başarılı bir hayır avukatı.
Fitz: Direktör bunu duymasın.
Bucky: Mack'in kankası falan mı?
Fitz: Evet ama duymaması gereken direktör Romanoff. Matt'e sadece başarılı bir hayır avukatı diyemezsin. Yavru köpek diyebilirsin ama.
Bucky: Derken?
Fitz: Nat'ın ona zaafı var da. Ee kolun metal görüntüsünü normal etten kemikten kol görüntüsü yapalım mı?
Bucky: Ben böyle seviyorum.
Fitz: Ama daha çok kadın tavlarsın etten kemikten kol şeklinde.....
X: O halde metal olarak kalacak.
Arkadan sesi gelen Natasha onlara yaklaştı ve Bucky'nin dudağına bir öpücük kondurdu. Alınları birbirine değerken ona gülümsedi.
Nat: Hem ben de böyle seviyorum.
Bucky: Matt Murdock kim?

Ya artık nasıl bağlandıysam bu hikayede neden üçlüm yok diyorum. Siz üçlü burada olsun ister miydiniz yoksa böyle iyi mi? Cidden merak ediyorum fikirlerinizi bu konuda.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin