Final

123 9 54
                                    

Fallon: Logan ne bok yiyoruz burada?
Logan: Gaza geldim kaçırdım seni.
Fallon: Antreman odasına. Peki. Neden?
Logan: Nate asılıyodu.
Fallon: E küçük çocuk eğleniyodu bu seni niye rahatsız etti ki?
Fallon gülerek devam etti.
Fallon: Yoksa Nate'e mi aşıksın?
Fallon gülerken Logan dalgınlık ile pişman olacağını düşündüğü bir şey söyledi ve bu şey Fallon'ın gülümsesini şok ifadesine dönüştürecekti.
Logan: Yok sana aşığım.
Fallon: Ne!
Logan: Hassiktir.
Fallon: WTF!
Logan: Geri alabilir miyim?
Fallon: Çok geç. Başladın devamını getir.
Logan: Bak gerçek dünyada tanıştığım ilk kız olduğun için böyle düşündüğümü sanabilirsin. Ama aslında bakışları karanlık değil ışık dolu tanıdığım ilk insansın Fallon. Uyuduğumda ya da Rusya da iken bir karanlığın içindeyim uyandığımda da yok olmayan bir karanlık. Ama sen yanımda iken gerçekten oradan kurtulduğumu anladığım zamanlar. Başka bir hayat başka insanlar.... Klişe gibi olacak ama bir nevi hayatımın ışığısın.
Fallon: Klişe oldu.
Logan: Ama gerçek bu. Hala kalan insanların sana neden aşık olmadığını anlamaya....
Logan Fallon'ın dudakları ile susturuldu. Bunun geldiğini görmemişti. Fallon ondan ayrıldı ve nefes nefese konuştu.
Fallon: Çok konuşuyorsun.
Logan güldü ve kızı kendine çekip öpmeye devam etti.

2 yıl sonra...
Natasha Romanoff elindeki dosyaları rastgele bir ajana verdi ve odasına geçti. Sevgilisi çoktan uyuymuştu. Kolundan ninni sesi geliyordu. Fitz Bucky nin koluna müzik seti de eklemişti demek ki. Kadın gülerek onun yanına uzanıp adama sarıldı. Bucky Barnes sevdiği kadının kokusu ile uyandı.
Bucky: Selam. Geç geldin.
Nat: Clint ve Bobbi'ye oyun oynadım. Hawai'ye göreve gittiklerini sanıyolar. Yakında anlarlar ama şu an oradalar yani...
Bucky:Geri dönüş yok.
Nat: Evet. Bu arada Sam'i kız kardeşimle bastım onların işi ilerlerse sonsuza dek Sam e mahkum olacaksın.
Bucky: Sen buna değersin. Mack'in izin kullanması senin için zor oldu sanırım.
Nat: O gelene kadar görevlerim iki katı. May ve Daisy yardım ediyor ama.
Bucky: Sevindim. Sen yokken Dawn aradı. Sonunda üniversitede Fallon ile aynı odaya geçmeyi başarmışlar ama Logan Dawn onu içeri almadığı için isyan ediyor.
Nat: Güzelmiş.
Bucky: Natalia...
Nat: Şu an yorgunum James. Beni uyandırmadığın sürece bana istediğini yapabilirsin.
Bucky: Yok o değil.
Nat: Sen en son şeyde böyle demiştin... lan bir çocuğumuz daha mı var.
Bucky: Yok. Seni seviyorum diyecektim.
Natasha: Bende seni seviyorum çavuş.

Son

Bir hikaye daha suyu çıkmadan bitirildi hayırlı uğurlu olsun. Dün az kalsın Fallgan One shot yazacaktım sonra gerçek olmadıkları aklıma geldi hala anırıyorum. Her neyse. Sanırım yayımladığım son kitap bu olacak çünkü üniversite sınavı var. One shot, ship ve Hallway e arada bir yazabilirim. Bu iki haftada zaten son anlarım olduğu için yazacağım. Hepinizi 3000 kere seviyorum .

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin