6

183 14 35
                                    

May: Bu pijama partisi çok anlamsız. Antreman yapmayı tercih ederim.
Nat: Direktörün olarak sana böyle ortamlara katlanman için bu antremanı ayarladım. Mükemmel hizmet. Daha ne istiyosun?
Kadın ajanlar bilmem kaç şişe şarap ile partiye gelmeyecek olan May'in evine gelmiştir. May alkol var diye onları eve almıştır.
Jemma: Yenilerden konuşalım.
Yo-yo: Evet. Kaptan Rogers ve Wilson'ı biliyoruz. Ama kış askeri konusunda bilgimiz yok.
May: Adam soğuk bir kişilik ben sevdim. Yeterince de bilgimiz var. Bucky Barnes, Steve Rog....
Daisy: Hayır ergen bilgimiz yok. Kadın sohbeti bilgimiz. Bence hoş adam.
Nat ona kıkırdayarak gülen Bobbi ye bakarak orta parmağını gösterir. Bobbi Nat ve Mack başa geçince geri dönmüştür.
Bobbi: Nasıl bilgiler Daisy?
Daisy pislik yapayım az gülelim diye düşünür.
Daisy: Mesela yatakta nasıl bilmiyoruz.
Jemma içtiği şarabı gülerek tükürmemek için kendini tutar. Bobbi ise herkesi şok etmeye hazırlanıyordur. Nat ise hiç oralı olmadan şarabını içmeye devam eder.
Bobbi: Nat biliyor ya.
Herkes: Ne?
(Piper,Daisy,Jemma,May,Bobbi,Yo-yo  Nat var partide)
Nat: Allah belanı.
Bobbi: Upsii.
Nat: Sana bir daha sır verenin...
May: Nat. Direktörlüğü cidden hakediyosun beni bile şaşırttın.
Piper: Ya ne ara yaptınız adamı iki kere gördün ikisinde de dövüşü...
Nat: RedRoom da eğitmenimdi. Sonra işte işler romantikleşti ergen filmine döndü fark ettiler ve ağzımıza sıçtılar. Hikayenin sonu.
Daisy: Ben de diyorum bu adam neden direktörümüzü kesip duruyo...
Bobbi: Cidden insanın Nat'ı kesmek için bir nedene mi ihtiyacı var sanat eseri maşallah.
Jemma: Bobbi. Clint ile ayrılma nedeninizin onu en yakın arkadaşı ile aldatman olacağını düşüneceğim ama.
Bobbi: Yok Clint ve ben ikimizden biri Nat ile yatarsa aldatma sayılmayacağına karar verdik.
Nat: Ben bu konuda ne dedim?
Bobbi: İkimizinde bebeklerin olduğumuzu.
Nat: Bebek demişken Sonya nerede? Benim canım kardeşim?
May: Görevde. Deke'in bizim teknolojimizi çaldığı şirkette asistanmış gibi davranıyo.
Nat: Gelemedi mi?
Yo-yo: Şirket partisi daha cazip gelmiş.

Eğlenceli bir gece bölümü ile iyi geceler diyeyim dedim. Tabi yatanlar olduysa günaydın bölümü oldu.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin