7 saatlik bir yolcuğun sonunda nihayet varmışlardı. Mabel hava alanından çıktığında etrafa baktı. Ellerinde kağıt tutan insanlar vardı.
Sırayla kağıtta yazan isimleri okurken kartonda "Pines ikizleri" yazısını görmesiyle garip smokinli adama baktı. Simsiyah gözlükleri siyah saçları ve oldukça ciddi gözüken surat ifadesi vardı.
Mabel yutkundu ve Dipper'ı dürttü.
"Dipper şu kartonda ismimiz yazıyor."
Dipper Mabel'ın gösterdiği yere baktı ve oraya doğru yürüdü. Bill de çocuğun elini tutuyordu.
Adam çocukları gördüğünde hiçbir şey demeden arkasındaki beyaz Jip'in kapısını açtı. Mabel ile Dipper oturduğunda adam kolunu kapıya koydu ve Bill'in geçmesine izin vermedi.
Bill sarı gözlerinden alev saçarak adama baktığında adamın mimiği zerre oynamadı. Zaten gözündeki siyah gözlükten mimikleri anlaşılmıyordu.
Dipper adamın kolunu itledi ve Bill'in elini tuttu. Adama döndü ve "Sorun yok o bizden." dedi.
Adam buz gibi sesiyle "Kim?" dediğinde Bill koltuğa oturdu ve "Sevgilisiyim aptal." diye homurdandı. Adamın kafasını uçurmak vardı ama sırf yanındaki çocuk için bunu yapmıyordu.
Dipper Bill'in kızdığını anladığında çocuğun yanağını okşadı. Bu sırada araba hareket etmişti çoktan. Bill sarı gözleriyle çocuğa baktı ve onu belinden tutarak kucağına çekti.
Dipper iki bacağını açarak çocuğun kucağına oturdu. Ne olduğunu zerre anlayamamıştı. Mabel ikiliye bakıp sırıttı. Dipper onlara bakan Mabel'ı gördüğünde yanakları al al oldu. Bill gülümsedi. Çocuğun kızarmış yanaklarına bayılıyordu.
Dipper koltuğa geri oturmak için bir ayağını çekiyordu ki Bill çocuğun baldırından tuttu ve beline elini koyup hızla kendine çekti.
Dipper bu ani "birbirlerine değme" olayıyla inlememek için dudaklarını ısırdı. Bill çocuğun haline baktı ve sırıttı.
Dipper kıpkırmızı olan suratını gizlemek için başını Bill'in boynuna gömdü. Bill çocuğu belinden tuttu ve saçlarını kokladı. Öylesine hoşuna gidiyordu ki o saçlarının kendine has kokusu... Bunun için bütün dünyayı yok edebilirdi.
Yaklaşık 15 dakika sonra araba durdu. Mabel başından biri camdan bakmakta olan gözlerini mavi eve dikti. Evin önünde ufak bir bahçe vardı. İki katlıydı.
*Gumball'ın evi gibi düşünün*
Mabel kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Suratına vuran güneş yüzünden gözlerini kıstı. Burası kazaklar için fazla sıcaktı ve havaalanında herkes kazak giydiği için ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 •
Fanfiction"Bill yapma! Böyle olmak zorunda değil! Y-yapma. Bizi bitirme.." Boğazı acıyordu bağırmaktan ama umursamadı. Ağlıyordu yine ve yine. Yanakları sırılsıklamdı artık. Kahverengi saçları dağılmıştı iki yana. Bill çocuğa baktı. Ona doğru gitti. Yere çöme...