mEdyaya kalbimi bıraktım (´•̥﹏•̥')
▼△▼△▼△▼▼△▼△▼△▼▼△▼△▼△▼▼△▼▼△▼
Bazen yaşadıkları bir saçmalıktan ibaret gibi geliyordu Dipper'a.Bütün bunlara bulaşmamalı yazın sonunu beklemeli ve Mabella ailesinin yanına geri dönüp bütün bu gizemli işlerden uzak kalmalıydı.
Odasının kapısı aralandı,Mabel gözüktü.Dipper elindeki sarı yıldızını komidinin üzerine düz bir şekilde bıraktı.Birkaç gecedir ona sarılarak uyuyordu.Bill den kalan elindeki son şeydi bu.
"Biraz daha iyi misin?"
Dipper kafasını salladı.Hayır iyi değildi.
"Grenda ve Candy buluşmak ve olayları öğrenmek istiyorlar.Onlara anlatamam ama buluşmam lazım Dipper.Seni böyle bırakmak iste-"
"Ben gayet iyiyim.Git ve eğlencene bak Mabel.Cidden." dedi ve güven verici bir gülümseme kapladı yüzünü.Kız hızla kafasını salladı, oda kardeşine gülümsedi ve odanın kapısını kapattı.Dipper'ın yüzündeki gülümseme de eş zamanlı olarak silinmişti.Hala düşünüyordu.
O çocuk Bill'in ailesinden gelmiş olmalıydı.Ama ne için?Belkide adımları uygulamalıydı.Artık kendini çıkmazda hissediyordu.Kafasında milyonlarca düşünce vardı ve hiçbiriyle mücadele edecek gücü yoktu.Bu yüzden bıraktı herşeyi.Hızla pikesini kaldırdı ve eline notu aldı.Herşeyin başladığı yere, çatı katına çıktı gıcırdayan merdivenlerle.Sandalyesi onu hala orada bekliyordu.Ama oturmadı.Gökyüzüne baktı.Ne olucaksa olsundu.Belki geri gelirdi belki tüm evren yok olurdu artık umrunda değildi.
Gözleri Gizemli Kulübenin önünde duran çocuğa takıldı.Will Cipher.Kendi halini almıştı şimdi.Arkasından sarkan siyah pelerini vardı.Saçlarının arka kısımları siyah ön kısımları maviydi.Gözlerinin aldığı o mavi renk ışık gibi yayılıyordu ve Dipper ona baktığı anda bir korkuya kapılmıştı.
Will aniden başını yukarı çevirdi.Şimdi doğruca Dipper'ın gözlerine bakıyordu.Hızla ayaklarını yere vurdu ve yükseldi..Yükseldi.Arkasındaki siyah pelerini uçuşuyordu ama boynundaki mavi tılsım sayesinde düşmüyordu.
Will çatıya adım attı.Uçarak çatıya gelmesi beş saniyeden fazla sürmemişti.
"Yapma." dedi çocuğun gözlerine bakarak.
Dipper kafasını iki yana salladı.Yapmak zorundaydı.
"Sana yapma dedim!" diyerek çocuğun üzerine atıldı Will.Zaten aralarında çok bir mesafe yoktu.
Dipper anlık gelen cesaretle çocuğa bir tekme savurdu.Tekme Will'in göğsüne geldi ve onu doğruca aşağı yuvarladı.Toprak zeminde bir pat sesi yankılanırken Dipper aldırış etmedi ve adımları uyguladı.
"2 adım ileri 3 adım geri 3 adım ileri 2 adım geri."
Hiçbirşey olmadı.Hayır hayır cidden.Hiçbirşey olmadı.
Dipper içindeki anlamsız kırgınlığa karşı ağlama isteğini bastırdı.Belkide birşeyi yanlış uygulamıştı.Evet kesinlikle öyle olmalıydı.Bir daha denedi.
"2 adım ileri 3 adım geri 3 adım ileri 2 adım geri."
Hiçbirşey olmadı.Dipper ağlayarak dizlerinin üzerine çöktü.Hıçkırarak ağlıyordu şimdi.Geri gelecekti biliyordu.Geri gelecekti.
"Gelmeyecek." dedi ve uçarak çatıya yükseldi Will.
"G-gelicek!" diye haykırdı Dipper.Ayaklarındaki güç son bulduğunda hıçkırarak yere oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 •
Fanfiction"Bill yapma! Böyle olmak zorunda değil! Y-yapma. Bizi bitirme.." Boğazı acıyordu bağırmaktan ama umursamadı. Ağlıyordu yine ve yine. Yanakları sırılsıklamdı artık. Kahverengi saçları dağılmıştı iki yana. Bill çocuğa baktı. Ona doğru gitti. Yere çöme...