Ford Amca kapıyı hışımla kapattı ve Dipper'a baktı. Kaşlarını çatmıştı ve gözlüklerinin arkasındaki gözleri adeta ateş çıkarıyordu. Homurdandı ve sinirli bir sesle konuşmaya başladı.
"Dipper ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum! O ölmüştü! Onunla işimiz bitmişti. Şimdi neden aptal bir üçgeni başımıza geri sardın ki!"
Ford Amca birkaç kez odada hışımla döndü ve burun kemerini ovuşturdu. Dipper yutkunarak ona baktığında gözleri kapalı bir şekilde "Seninle oynuyor Dipper. Buna kanmış olamassın." dedi.
Dipper kafasını iki yana salladı.
"Hayır Ford Amca. Bende başta öyle sanmıştım ama değil..."
Ford yatağın üzerine oturdu. O yatak odadaki tek eşyaydı neredeyse. Yatağın yanında basit bir komidin -çürümeye yüz tutmuş- ve onun yanında pencere vardı. Stor perdeden içeri sızan güneş ışığı Dipper'ın yüzünü aydınlattı.
Dipper ellerini ovuşturdu gerginlikle.
"Emin olmasam onu asla buraya getirmezdim Ford Amca."
Ford yumruklarını sıktı.
"Neye dayanarak emin olabiliyorsun Dipper!"
"Sevgisine!"
Dipper sinirle kaşlarını çattı. Ford Amca şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"10 sene önce tek gözlü bir üçgen şeytan yüzünden hepimiz ölüyorduk. Biraz merhamet istedik ve zerre bulamadık. Şimdi ise!....Şimdi ise gelmiş onun sevgisine güvendiğini söylüyorsun!Nasıl bir büyünün altındasın Dipper! Benim tanıdığım Dipper böyle aptalca bir oyuna kanmazdı!"
Dipper gözlerini kıstı.
"Bu bir oyun değil."
Ford oturduğu yataktan hızla ayağa kalktı.
"Burada bizi öldürmeye çalışan lanet bir tarikattan bahsediyoruz! Aptalca davranıyorsun!Senin ve o lanet şeytanın yaptığı en küçük bir hatayı kız kardeşin çeker!"
"Nasıl yani?"
Ford offladı ve çocuğa baktı bitkince.
"Mabel'ı istiyorlar."
Dipper şaşkınca adama baktı.
"Neden?"
"İntikam için."
Dipper hala şaşkınca adama bakıyordu. Olayı öğrenmek istiyordu ama Ford Amca'nın söylemeyeceğinden emindi.
"Sadece o lanet üçgeni bu plandan uzak tut."
Ford Bill'in onları dinlediğini biliyordu. O kadar aptal değildi. Buna kızacağını bilse de umrunda değildi. Şuan için tek umursadığı aşağıda Stan ile şakalaşan panda desenli kazak giymiş kızdı. Yanlızca şuan için sadece o kızı kurtarmaya odaklanmalıydı....
×××××××××××××××××××××××××××
Dipper o yatakta birkaç dakika oturdu ve kahverengi yer döşemelerini izledi. Kapı gıcırdayarak açıldığında gelene bile bakmadı. Zaten odayı dolduran koku gelenin kim olduğunu belirtiyordu.
Bill yavaş adımlarla çocuğun yanına oturdu ve kahverengi saçlara elini daldırıp okşadı.
"Pek iyi bir konuşma olmadı sanırım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 •
Fanfiction"Bill yapma! Böyle olmak zorunda değil! Y-yapma. Bizi bitirme.." Boğazı acıyordu bağırmaktan ama umursamadı. Ağlıyordu yine ve yine. Yanakları sırılsıklamdı artık. Kahverengi saçları dağılmıştı iki yana. Bill çocuğa baktı. Ona doğru gitti. Yere çöme...