°1.9°

4.2K 408 519
                                    

Bill lunaparkın girişinde durdu.Tahmin ettiğinden çok daha büyük bir yerdi burası.Dipper bilet kuyruğunda lunapark kartına para yükletmek için dururken Bill gözleriyle herşeyi inceliyordu.Dev yuvarlak dönen makine,uzun ve çevresinde koltuklar olan alet,bir çamaşır makinesine benzeyen içine girdiğinizde duvara yapıştığınız garip şey,uzun korsan gemisi şeklinde yapılmış iki yana yükselen gondol...

Bill hepsini süzerken omzuna bir el dokunulmasıyla irkildi.Dipper kıkırdadı.

"Hepsine binicez merak etme."

Bill kafasını salladığında Dipper şöyle bir oldukça kalabalık olan lunaparkta gezdirdi gözünü.

"Ee, ilk hangisine binmek istersin?"

Bill çocuğa ve sonrada makinelere baktı.

"Bilmem ki."

"Şuna binelim mi?"  diyerek eliyle korsan şeklindeki gondolu gösterdi Dipper.

Bill kafasını salladı.Gondol sırasında beklemeye başladılar.Sıraları geldiğinde Dipper biletleri görevliye uzattı.Bill o sırada gondolun ortasına oturacaktı ki onu durdurdu ve çocuğun bileğinden tuttu ve en uçtaki kısma oturdular ikisi.

Makine ileri geri gitmeye başladı ve havada yükseldi.Bir ara o kadar aşağı düşecek oldu ki Bill istemsizce önündeki demir çubuğu tutan Dipper ın bileğine yapıştı ve ağzından kaçmak üzere olan çığlığı yuttu.Dipper çocuğun korktuğunu anladığında kıkırdadı.

Alet durduğunda Bill'in karnındaki garip histe geçti.Karnını tutarak bu hissin ne olduğunu anlamaya çalışmaya fırsat bile bulamadan makineden indiklerinde Bill şaşkınca karşısındaki kahverengi gözlü çocuğa baktı.

"Ee nasıldı?"

Bill anlayamıyordu.

"Bilmiyorum garipti." diyebildi sadece.

"Şimdi hangisine binmek istersin?"

Bill kafasını dev aletlere çevirdi.Hız trenini göstererek hızla kafasını salladı.

"Şurdaki."

Dipper trene baktığında yüzünü buruşturmamaya çalıştı.Aklına gelen anıyla gözlerini kapattı.Lise 4 te ondan hoşlanan bir kız hız treninin tam takla attıkları yerinde ona açılmıştı.Eh hız trenleri pekte hoşlandığınız kişiye açılmalık bir yer olmadığı için kız trenin durmasıyla kendini Dipper ın bacaklarına kusarken bulmuştu.Dipper o anı tekrar yaşamış gibi iğrendi.Her ne kadar kızın suçu olmasada iğrençti ve saçmaydı.

"Ne oldu?"

Kendisine kaşlarını çatarak bakan Bill'i gördüğünde omuzlarını silkti.İkili hız treni sırasına girdiler ama o kadar çok sıra vardı ki yaklaşık 10 - 15 dk beklemek zorunda kaldılar.Nihayet vagonlara yerleştiklerinde Dipper kendini kusmamak için büyük bir çaba harcarken bulmuştu.Bill'se ilk bez bineceği için aşırı heyecanlıydı.Sırada beklerken  trenin çalışmasını birkaç defa izlemiş ve hızını görmüştü.İnen insanların çoğu kendinde değildi ama çok beğenenlerde vardı ve bu yüzden Bill heyecanlıydı.

Tren hareket etmeye başladı.İlk dönemeci yavaşça geçti ama sonrasında birden hızlandı.Dipper önündeki tutamaca tutundu sıkıca.Bill se diğer çoğu insan gibi çığlık atarak ortama ayak uyduruyordu.Tren birkaç tur daha atıp yavaşladı,durdu.Dipper pek iyi değildi ama Bill ona baktığında iyiymiş gibi yapmayı denedi.Bill çocuğa bakıp "Bidaha binelim!" dediğinde Dipper az kalsın kalpten gidiyordu.

 • 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 • Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin