°1.0°

6.2K 546 274
                                    

Dipper sandalyesini ittirerek ayağa kalktı hemen.Kaşlarını çatarak Mabel'a baktığında kızın telaşlı gözlerini gördü.

"Mabel ne oluyor?"

Mabel soluklandı.

"Stan Amca aradı. Buraya en kısa sürede gelin ve sizi kimsenin takip etmediğinden emin olun dedi."

Mabel'ın bakışları Bill ile Dipper arasında gidip geldi.
Bill masadan kalktı çatık kaşlarıyla kıza baktı.

"Bende geliyorum."

Mabel yutkundu ve Dipper'a baktı. Dipper bundan emin değildi.

"Bill belkide gelmemelisin. Senin kim olduğunu anlarlarsa biteriz."

Dipper çocuğun gözlerinde sarsılmaz bir kararlılık gördüğünde zorla da olsa geleceğine emin olmuştu.

"Bende geliyorum çam ağacı."

Dipper ofladı. Çocuğun cümleleri o kadar kesindi ki vazgeçirmek imkansız gibiydi. Tekrar Mabel'a döndü Dipper.

"Adres neresi? Ne ile gidicez?"

"California. 3 saat arabayla havaalanına. 7 saatte uçakta. Stan amca gizlilik çok önemli dediği için uçakta sadece biz olacağız. Neden bu kadar ayrıntılı düşündüklerini anlamıyorum."

Dipper Bill'e yaslandı ve kollarını birleştirerek düşünmeye başladı. Tam o sırada bir korna sesi bütün Gizemli Kulübeyi inletti.

Mabel siyah araca baktı ve yutkundu.

"Mafya arabaları gibi."

Dipper kıza baktı.

"Kaybedecek vakit yok. Bavulları hazırlayalım."

Mabel kafa salladığında Dipper Bill'in elini tuttu ve kapıdan çıktı. Üçüde yukarıya çıktılar ve 5 dakika içinde bütün eşyalarını bir bavula tıktılar.

Dipper bavulunu merdivenlerden indirmeye çalışırken Bill büyü gücüyle bavulu havada uçurmaya başladı. Dipper çocuğa baktı ve sırıttı. Şeytan bir sevgilinizin olması bazen çok işe yarayabiliyordu.

Kapıdan çıktıklarında bavullarını siyah limuzine benzeyen aracın bagajına koydular ve koltuklara oturdular. Arabanın içi inanılmaz lükstü.

Mabel gördüğünde "Vay be!" demişti ve Dipper arabaya ağzı açık bakıyordu. Bill koltuğa oturduğunda Dipper'da yanına oturdu. Mabel'da Dipper'ın diğer yanına.

Şöför hiçbir şey söylemeden uzaklaştığında Dipper elleriyle oynamaya başladı. Ne zaman gergin olsa böyle yapardı.

Evden çıkmadan Soos'a nereye gittiklerini söylediklerinde Soos bunu zaten bildiğini söylemişti. Bu yüzden üstelememiş ve hızla yola koyulmuşlardı.

Yinede Dipper'ın içinde anlamsızca dolaşan bir tedirginlik vardı. Bill çocuğun düşüncelerini hissettiğinde ellerini tuttu ve çocuğa baktı.

Dipper kafasını kaldırarak sarı gözlü çocuğa baktığında Bill sakinleştirerek "Her şey iyi olacak merak etme. Biraz uyumalısın. Malum gece uyuyamadın."

Bill ima ile kaşlarını kaldırıp sırıtırken Dipper yutkundu. Kızaran yanaklarını gizlemek için çocuğun göğsüne kafasını sakladı ve uyumaya çalıştı.

Mabel konuşmaları duyduğunda sırıttı. Ama onunda aklı Stan Amca Bill'in kim olduğunu farkedecek mi sorusuna takılıyordu.

Bill bir kolunu Dipper'ın sırtına attı ve çocuğu kendine  çekerek saçlarını öptü. Mabel'ın karışık düşünceleri çığ gibi yığıldığında dalgınca camdan bakmakta olan kıza baktı.

 • 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 • Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin