Bir çoğunuz zaten tahmin etmişti :P Will Cipher
Anime boy hali:
İnsan hali :
İstediğiniz gibi hayal edebilirsiniz 🙊Not:Başlarda yaramaz şeyler var.
▼△▼△▼△▼▼△▼△▼△▼▼△▼△▼△▼▼△▼△▼△
Soğuk el teninde gezindi ve adonislerini okşadı yavaşça.Ağzından çıkan tahrik edici inlemeye hakim olamadı.Bar tezgahına yaslanmıştı ve üzerine gelen mavi saçlı çocuğun eli yavaşça pantolonun bir düğmesini açmak üzereydi.
İzin verdi ve bar tezgahına oturarak pantalonun bacakları arasından yavaşça kaymasını izledi.Mavi saçlı çocuk dudağının köşesindeki piercingini diliyle yaladı yavaşça ve çocuğun dudaklarına asıldı.Onu boynundan tutup sıkıca kendine çekerken dilini sıcak ağızda gezdirdi.
Dipper ağzında hissettiği dille derince inledi ve çocuğunun dilinin ortasındaki piercingte dilini gezdirdi.Bu karşısındaki çocuğu dahada azdırırken hızla bacaklarından tutarak kendine yapıştırdı Dipperı.Birbirlerine çarptıklarında dudakları soluk almak için ayrıldı.Ama mavi saçlı çocuk rahat durmadı ve hızla çocuğun düz gömleğindeki düğmelerde soğuk parmaklarını gezdirdi.
Dipper hissettiği soğukla ürperdi.Kafasını yukarı çevirdi ve barın tavanındaki sarı ampüle baktı.
~Çam ağacı?~
Hızla itledi birkaç saniye önce kollarını boynuna doladığı çocuğu.Çocuk ani hamleyle şaşırmış bir şekilde baktı.Sonraysa gözleri giderek karardı.Dipper onun gözlerine baktığında sarı gözler yerine kırmızı gözler gördü.Sonraysa çocuk hızla onu göğsünden itti ve bar masasına boylu boyunca uzanmasını sağladı Dipper'ın.
Gömleğinin düğmelerini hızla eliyle kopararak yok etti.Çocuğun boynuna uzandığında Dipper onu itmek için uğraştı.Midesi bulanıyordu şimdi.Çocuk soğuk dudaklarıyla göğsünün ortasına bir öpücük bıraktı.Yavaşça emdi ve yukarı çıkarak beyaz boyna yöneldi.Isırıklar bırakarak emdi,morartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 •
Fanfiction"Bill yapma! Böyle olmak zorunda değil! Y-yapma. Bizi bitirme.." Boğazı acıyordu bağırmaktan ama umursamadı. Ağlıyordu yine ve yine. Yanakları sırılsıklamdı artık. Kahverengi saçları dağılmıştı iki yana. Bill çocuğa baktı. Ona doğru gitti. Yere çöme...