HERYERDE GAME OF SULTANS REKLAMI GÖRÜYORUM
YETER YETER SALIN BENİ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Sorulara cevap aramayı çoktan bırakmıştı o.Artık sadece yanıtların,doğru yanıtların peşindeydi.Omzundaki iz varlığını her saniye hatırlatarak sızlıyordu ama umursamadı.Dün geceden beri yatağında düşünüyordu.Uykusuz değildi.Gözlerinin altındaki morluklar aksini söylese de değildi.
Mabel'la birkaç gündür konuşmamıştı.Kaç gün geçmişti onuda bilmiyordu gerçi.Yan tarafına döndü.Bunu yapmasıyla yeni oluşan dövmesi keskin bir şekilde bıçak yarası hissi vermişti ama bu dönüp komidinin üzerindeki dijital saate bakmasına engel değildi.
03.11
Daha fazla yatamayacağından emin olduğunda üstünden itekledi pikeyi.Ne çok gün geçirir olmuştu yatağında.Spor ayakkabılarını giydi ve kolunun altına koyduğu sarı yastığıyla ormana yürümeye başladı.
"Dipper!"
Duyduğu sesle dudaklarını ısırdı.Kızkardeşi uykulu gözlerle öylece verandada dikiliyordu.
"Nereye gidiyorsun?"
Kafasını iki yana salladı Dipper.Ona verebilecek bir cevabı yoktu.Mabel sa çoktan ayılmış Dipper'ın ne yapacağını anlamıştı.
"Onu geri getirmeye çalışacaksın.." dedi fısıltıyla.
Dipper ani soğukla titredi.Buruk bir gülümseme vardı şimdi suratında.
"Yapmak zorundayım Mabel."
Mabel yutkundu.Sona hiç bu kadar yaklaşmamıştı.
"Bana ihtiyacın olucak." dedi ve kardeşinin peşine düştü.Üzerinde hala -I am a unicorn- yazan gecelikleri vardı.
Dipper durdu.Mabela neden ihtiyacı olucaktı ki?
"Neden?" dediğinde kız omuz silkti.
Ormana yürüdüler birlikte sessizce.Mabel sanki yolu biliyor gibi önden gidiyor ağaçların arasından sert adımlarla geçiyordu.
Ormanın tam ortasına ulaştığında durdu kız.
"Burası." dedi.
"Ney burası?"
Mabel çocuğu dinlemedi.Yanlızca onun şaşkın kahvelerine baktı.Üzüntüyle gülümsedi.
"Dipper ne olursa olsun beni affet.Ne yapmış olursam olayım bilki senin için yaptım."
Ve kız hızla Dipperın elindeki sarı yıldızı kaptı.Öyle hızlı çekmişti ki Dipper tepki bile verememişti.Sarı yıldız kızın ellerine değer değmez sarı bir ışıkla parlamaya başlamıştı.
Mabel yıldızı sıktı elleriyle.
"Seni seviyorum ikizim." dedi ve yıldızı hızla gökyüzüne fırlattı.Dipper kafasını kaldırdı.Yıldız havada öylece asılı duruyor ve parlıyordu.Kulaklarında bir rüzgar duydu.Mabel şimdi ellerini iki yana açarak gözlerini kapatmış gökyüzüne yükseliyordu.
Kız yıldızın hizasına geldiğinde durdu.Mabel'ın saçları havada duruyordu şimdi.Bu sahnede Dipper'a iğrenç bir şekilde tanıdık geldi.Kızın gözleri açıldı.Masmaviydi.Boynunda bir kolye belirdi.Kolyenin ucunda ise masmavi bir yıldız.Öyle parlıyordu ki 100 metre ötedeki biri bile görebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙱𝙸𝙻𝙻𝙳𝙸𝙿 •
Fanfiction"Bill yapma! Böyle olmak zorunda değil! Y-yapma. Bizi bitirme.." Boğazı acıyordu bağırmaktan ama umursamadı. Ağlıyordu yine ve yine. Yanakları sırılsıklamdı artık. Kahverengi saçları dağılmıştı iki yana. Bill çocuğa baktı. Ona doğru gitti. Yere çöme...