Kapitel 25

3.7K 90 35
                                    

Onsdag 30/3-33

Efter att vi hade ätit var klockan helt plötsligt sju. Jag och Elis gick upp till hans rum och det är här vi ligger nu. Klockan är halv tio och Tyra kom precis in och sa att hon tänkte gå och lägga sig. Eller snarare för en halvtimme sedan.

"Jag är säker." Viskar jag och pressar läpparna mot Elis hals. Han ser undrande ner på mig och jag drar mig upp till hans höjd och pressar läpparna mot hans. "Jag vill att du tar min oskuld."

"Hur säker?" Frågar han och pausar filmen vi såg på. Han sätter sig upp och jag sätter mig framför honom.

"Hundratio procent." Säger jag. Han nickar lätt och synar min kropp. Just nu är jag klädd i endast mina egna trosor och en T-shirt som jag lånat av honom. Han själv har bara kalsonger.

"Du kommer knappt få någon tid att ångra dig." Säger han. Jag drar handen över hans lår och sätter mig på knä.

"Jag kommer inte ångra mig." Säger jag bestämt. Han ler lätt och sträcker sig över sängen. Han öppnar lådan i sitt nattduksbord och rotar fram något innan han lägger den lilla plastförpackningen mellan oss.

"Är du säker?" Frågar han. Jag nickar och böjer mig fram för att kyssa honom. Han kysser mig tillbaka och lutar mig bakåt så jag faller ner på rygg. Han lägger sig över mig och kysser mig försiktigt, men ändå hårt. Jag känner hur han fingrar på tröjans kant, men han tvekar. Jag förstår honom, här kommer jag och träffar honom ensam för andra gången, kysser honom för första gången och vill ligga med honom samma kväll.

Försiktigt släpper han mina läppar och ser osäkert på mig. "Är du helt säker?"

"Men ja, Elis. Jag är säker." Säger jag och tar själv tag i tröjan och drar den uppåt. Han stannar mig precis under brösten och lägger sig över mig och kysser mig igen medan han tar över greppet om min tröja. Han drar upp tröjan och släpper mina läppar för att få den över mitt huvud. Det känns inte ens jobbigt. Jag vet att jag ska vara stolt över min kropp.

"Du är så fin." Viskar han och pressar läpparna mot mina igen. Hans händer glider från mina höfter och vidare uppför min kropp till mina bröst. Han släpper mina läppar och omsluter mina bröst med sina händer. "Känns det bra?" Frågar han och klämmer lätt. Jag nickar och stönar tyst medan jag sluter ögonen. Jag känner hans läppar mot mina igen innan han fortsätter nerför mitt käkben och ner till halsen. Han suger en stund innan han släpper mitt högra bröst med handen och istället fortsätter med kyssarna nerför mitt nyckelben till bröstet. Jag stönar högre när han tar min bröstvårta i munnen. Han sätter sin hand för min mun och nafsar lätt vilket får mig att stöna ännu högre, men det dämpas av hans hand. Känslan i mig är ny.

Elis släpper både min mun och mitt bröst och ser upp på mig. "Du måste vara tyst. Mamma är bara två rum härifrån." Mumlar han innan han omsluter det högra bröstet med handen och gör samma sak med munnen på det vänstra. Jag kväver mina stön tills han är klar och fångar upp min mun med hans igen. Lugnt börjar han dra mina trosor nedåt och det är då oron stiger i mig. Snart är det inte långt kvar. Jag känner redan att han har växt och han kommer nog innerst inne bli besviken ifall jag avbryter, men jag vill inte avbryta heller. Jag vill få det gjort och han känns som den rätta.

Så fort mina trosor är av ser han upp på mig igen. "Är du helt säker nu?"

"Jag är helt säker." Viskar jag. Han nickar lätt innan han sätter sig på knä och drar av sig sina kalsonger. Min blick kan inte låta bli att söka sig nedåt och jag drar efter andan när jag ser den. Sist jag såg en måste ha varit när min lillebror var så liten att mamma hjälpte honom att duscha och jag kom in samtidigt.

What I Like About YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora