~יום חמישי~
~נקודת מבט קמילה~
~07:00 AM~
אני קמה מהצלצול של השעון המעורר. אני עובדת הלילה. אני מתארגנת במהירות לבית הספר, נדחקת לתוך הסקיני ג'ינס הכחול ולובשת חולצה בצבע לבן. מוודאת שהכספת שבחדרי באמת מוסתרת ויוצאת.
אני מכינה לעצמי אוכל ויוצאת מהבית לכיוון המכונית.
אני מגיעה לשער בית הספר ורואה את אריאל בשער. אני הולכת אליה ומחבקת אותה. היא מחבקת אותי חזרה.
"את אחותי צריכה לישון. עשית שיעורי בית כל הלילה?" היא רוטנת מעט
"אמרתי לך מה אני עושה בלילה." אני אומרת בציניות והיא צוחקת.אנחנו נכנסות לתוך בית הספר. איזה שיעמום. מי בחר את זה שנהיה כאן 12 שנים מהחיים שלנו ואז נצא לחיים בלי כלום.
אני שמחה שיש לי את לוליטה במקרה הזה, היא גרמה לי להביט על דברים בדרך אחרת.
"אם את באמת חשפנית, איפה את מופיעה?" היא לוחשת לי כשאנחנו באמצע שיעור.
"מועדון הלילה הכי גדול שתוכלי למצוא בסביבה." אני אומרת לה בציניות והיא מגחחת.
"אריאל, קמילה. אל תדברו בבקשה." המורה לספרות נוזפת בנו ואנחנו משתתקות.
היא מלמדת על 50 גוונים של אפור.מי זה הגבר ההוא שישב שם אתמול בלילה, ברור לי שהוא בן אדם עם כסף, עוד איזה שרלטן. מה אכפת לי? אבל זה כל כך מוזר שיש סביבו כל כך הרבה נשים והוא לא מסתכל לכיוונן אפילו. הוא רק בהה במבט קר בקיר שהיה מאחוריי.
'על מה את חושבת?' היא כותבת על פתק ומעבירה אליי.
'סתם על איזה מישהו שפגשתי, הוא לא מתנהג כמו כולם וזה מוזר.' אני כותבת על הפתק והיא קוראת אותו.
'ואת מוצאת את זה מיוחד? את רוצה להכיר אותו?' היא כותבת לי חזרה
'אני לא רוצה להכיר אותו כמו שאת חושבת. אני רק רוצה לדעת מי הוא. זה מעניין אותי.' אני כותבת לה ומעבירה לה את הפתק.היא מהנהנת לאחר שהיא קוראת אותו ואז המורה ניגשת אל אריאל ומושיטה לה את ידה. אריאל מושיטה למורה פתק והיא מתחילה לקרוא אותו בקול.
"קמיל, לא הבנתי את הקטע של כריסטיאן בספר. את יכולה להסביר לי?הקטע שלו זה שהאהבה עוזרת לו להתמודד עם הבעיות הנפשיות שהוא סוחב מילדות. מערכת היחסים עם אנסטסיה גורמת לו לפוצץ את הבועה שהוא חי בה."
היא מקריאה.
"תשובה יפה קמילה, פעם הבאה תחלקי אותה עם כל הכיתה." אני מחייכת אליה ומהנהנת והיא זורקת את הפתק לפח."את טובה." אני לוחשת לאריאל.
היא רק מחייכת בתגובה.ואז נשמע הצלצול להפסקה.
"את יודעת את השם שלו?" היא שואלת לפני שהיא זורקת את הפתק לפח.
"לא, אני רק יודעת שהוא ממש גבוה, מתאמן המון כנראה ושהוא לא שם על אף אחד. אע וגם שהוא מסריח מכסף. למרות שהוא מריח ממש טוב." אני אומרת וצוחקת.
"אה ויש לו שיער שטני ועיניים ירוקות אפורות." אני מוסיפה והיא מנהנהת.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...