~יום חמישי~
~06:30 PM~
~נקודת מבט קמילה~
אנחנו יוצאים מהבניין הגבוה ונכנסים לרכב.
הנהג לוקח אותנו למרכז קניות ואז אני מגלה שהכרטיס אשראי שלי עדיין נעול בתוך המשרד שלו. אוף.הוא עוצר מחוץ לחנות רהיטים.
"גאד דאמט לוקה." אני מתעצבנת על העובדה שהוא נעל את מקור הכסף הזמין היחיד שיש לי כרגע.
"לא יכולתי לתת לך להתווכח איתי על כסף היום." הוא אומר בחיוך קטן.
"לצאת עם האיש העשיר והצעיר ביותר בעולם אמור להשתלם מהבחינה הזאת." הוא מוסיף ומחייך מעט.אני מגלגלת את עיניי ויוצאת מהרכב. הוא מחייך מעט והשומרים מסתכלים עלינו מרחוק. אני מזהה את אחת הפרחות מבית הספר מתקרבת לכיוונו של לוקה מאחוריו. היא לא רואה אותי.
"פאק." אני לוחשת לו.
כשהוא קולט הוא פשוט מכניס אותי לשירותים הקרובים. אני נכנסת פנימה ומחכה עד שהוא שולח לי הודעה.'בואי נסיכה טיפלתי בזה.' הוא כותב וגורם לי לחייך מעט.
אני יוצאת אליו בחיוך והוא עובר איתי על הרהיטים. אני בוחרת לפי כמה שיותר זול ולא נותנת לו לשנות את הבחירות שלי. אני די בטוחה שהוא יחליף הכל עוד פחות מיומיים אבל לפחות אוכל להחזיר על זה לבנתיים.הוא שולף את הכרטיס האשראי שלו בקופה ואני מגלגלת את עיניי. אנחנו יוצאים אחרי שהוא מסיים והמוכרת שולחת לו עיניים. אני מנשקת אותו בלחי, מבהירה לה שהגבר שלי תפוס אבל לא נראלי שזה מעניין אותה.
"מאמי בוא נלך." אני אומרת מדגישה את המילה מאמי והבחורה נרתעת מעט כשהוא מסתכל עלייה במבט מצמית.
היא מסיימת במהירות עם החשבון ונעלמת.
"תודה." אני לוחשת לו כשהיא נעלמת. הוא רק מחייך כתגובה ואנחנו יוצאים מהחנות.~09:30 PM~
"רוצה שנלך לעשות סיבוב קטן שם?" הוא שואל ואני מהנהנת.
כשהנהג חונה מחוץ לביתו אנחנו נכנסים לבית ממול. הוא פותח את הדלת עם המפתח שקיבלתי ונכנס פנימה. הבית מלא ברהיטים יקרים והוא יפייפה. אני מסתכלת עליו במבט מעוצבן והוא רק מחייך מעט. הוא מרים אותי בעדינות לחדר כלשהו למעלה. מסתבר שזה חדר שינה. הוא יפייפה. נראה כמעט מלכותי.
המיטה מזכירה לי אמפריון והיא לבנה. החדר גדול ויש בו חלונות הזזה גדולים.
מרפסת נראית שם. חדר מקלחת וחדר ארונות נמצאים בצידי החדר.
החדר מדהים.בחדר גם שידת ספרים. בדיוק בטעם שלי.
אני עושה סיבוב בחדר כולל בחדר ארונות במקלחת ובמרפסת. אני די בשוק.
"את אוהבת?" הוא שואל בחיוך שחשף את שיניו הלבנות והיפות.
אני רק מהנהנת ומושכת אותו לחיבוק.
"אל תעשה את זה שוב." אני צוחקת ומתכרבלת בגופו.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...