| פרק 35 - Family Reunion |

4.4K 147 28
                                    

~יום חמישי~

~09:30 PM~

~נקודת מבט קמילה~

לוקה עומד על השטיח, לוקח את 'אחיו' אל עבר הבמה. מחבק אותו ועומד לצד שאר הבנים.

ואז אני עומדת בכניסה לשטיח, בכל רגע סופי תגיע ואני צריכה ללוות אותה עד לסוף השטיח עד העליה לבמה. כשהיא מגיעה אני מחייכת אליה כי אני רואה שהיא מתרגשת ואני לוקחת אותה איתי עד לבמה.

ריי מציע לה את ידו והיא לוקחת אותה והיא עולה בעזרתו במעלה המדרגות. אני ניגשת לעמוד לצד אריאל ואליסון.
ג'ון נכנס אחרינו עם כרית על ידיו. שתי הטבעות מונחות עליה והוא מחייך אל הוריו המאושרים מולו. הוא עומד בניהם והטקס מתחיל.

"ראיין רומנו, אתה מסכים לקחת לאשתך את סופיה ביו רומנו?" הגבר שואל אותו.
"כן." הןא עונה

"סופיה ביו רומנו, את מסכימה לקחת לבעלך את ראיין רומנו?" הגבר שואל אותה.
"כן." היא עונה.

"בתוקף תפקידי במדינת ניו יורק, אני מכריז על שניכם כבעל ואישה בפעם השניה. אתה רשאי לנשק אותה." הוא אומר לשניהם ואז פונה לריי.
ריי מנשק את שפתייה והיא מנתקת את הנשיקה כשג׳ון מחזיק בידה.

קשה לה לעצור את הדמעות והיא מנסה להסתיר שאת העובדה שהיא בוכה בגלל ג'ון.
ריי מרים אותו על הכתף הימנית ושם את יד שמאל שלו בידה של אהובתו. הם יורדים יחד מהבמה וניגשים אל רחבת הריקודים של האולם כדי לרקוד את הריקוד המסורתי. הוא מניח את ג'ון אצל לוקה ומוביל את סופיה לצלילי המוזיקה.

אני ניגשת קרוב יותר אליהם וללוקה. אני מחבקת את לוקה מאחור והוא נראה מעט מופתע שמישהו מחבק אותו אז הוא מסתכל על הידיים שלי, כשהוא מזהה שזאת אני הוא מסתובב אליי ומושך אותי קרוב אליו.

כשהריקוד הראשון נגמר לוקה מתכופף לגובהו של ג'ון ואני מרשה לעצמי לצלם את זה. זה מתוק ומצחיק כל כך. לוקה גבוה ממנו במטר בערך וזה מצחיק לראות אותו יורד על ברכיו בשביל מישהו שהוא לא אני. (ה.כ הבנתם?😏 אני אלך עכשיו ביי.)

"לך לרקוד עם אבא ואמא קטנציק." הוא אומר לילד הקטן בחליפה והוא רץ אל הוריו.

"תרקדי איתי נסיכה?" הוא שואל אותי בחיוך קטן. אני מהנהנת ונותנת לו להוביל אותי.

הוא כורך את ידיו סביבי, אני מניחה את ידיי על עורפו ואני מרגישה שמצלמים אותנו אבל לא אכפת לי.

הגיע הזמן שזה יהיה רשמי. אני מתקרבת מעט ומניחה נשיקה על שפתיו. הוא לא מתנגד אפילו קצת. להפך. נראה שהוא שמח שעשיתי את זה.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now