~יום שבת~
~נקודת מבט קמילה~
~12:00 PM~
אני קמה מיקיצה טבעית וכל מה שאני חושבת עליו זה לספר לאריאל על אתמול.
'אני חושבת שנפלתי עמוק.' אני כותבת לאריאל בצאט שאי אפשר לאתר.
'מה עשית מטומטמת?' היא כותבת לי במהירות
'הייתי בובת ראווה בעסקה שלהם.' אני כותבת לה.
'שלהם כאילו לוקה ואדריאן?' היא שואלת
'איך ידעת על אדריאן?' אני שואלת
'אחותי, זה מה שאני עושה. משלמים לי כדי לעשות את זה.' היא כותבת לי.
'קיצר, הם חתמו הסכם כניעה או משהו, אדריאן חתם בדם שלו.' אני כותבת
'זה הסכם שנועד לתת למישהו פיקוד על מאפיה כלשהי בלי לפתוח מלחמה.' היא מסבירה
'כן הבנתי את זה.' אני כותבת
'את בסדר כל עוד לא חתמת איתו על שום דבר.' היא כותבת לי ואני מתנתקת.~04:00 PM~
אני קמה מהמיטה ומצחצחת את שיניי.
אני לובשת שמלת מיני קצרה ומעל מעיל עם כובע. אני מתאפרת כבד ונועלת עקבים ושמה בתיק שלי כמה אלפי דולרים במזומן.אני יוצאת למרכז הקניות הקרוב ונכנסת לחנות של שמלות יקרות ולא נוחות.
אני בוחרת משם כמה שמלות ומשלמת במזומן.אני בוחרת כמה סטים של הלבשה תחתונה וגם עליהם אני משלמת.
אני קונה גם שורט-טייץ וחזיות ספורט. והכל במזומן.אני יוצאת לחנות נעליים צמודה ולוקחת כמה זוגות של נעלי עקב.
לבסוף אני עוברת בחנות של נשפים ודברים כאלו ואני נכנסת לשם וקונה מספר מסכות מיהלומים וכל מיני.~09:30 PM~
אני נכנסת לשירותים הקרובים ומחליפה את השמלה הקצרה והמשעממת בשמלה אחרת וסקסית.
אני נועלת עקבים חדשים ושמה את המעיל באחת השקיות שלי. אני שמה מסכה על פניי ויוצאת מהשירותים.
אני לוקחת מונית למועדון כי אני שמה לב לשעה.אני מגיעה לכניסה הראשית ולוקה עומד בכניסה למועדון. שיט. "את מאחרת נסיכה." הוא אומר ואני מגלגלת לו עיניים למרות שהכינוי מקסים בעיניי.
"הלכתי לקנות כמה דברים. אפשר לשים את השקיות במשרד שלך?" אני מבקשת ממנו בקול מתוק ומזויף והוא מגחח.
"טוב, תני לי לעזור לך." הוא אומר ובא לקחת את השקיות ממני."תודה אבל אני מסתדרת." אני מחייכת אליו בהתגרות ועולה למשרדו כשהוא אחריי. כשאנחנו נכנסים הוא לוקח אותן ממני ומביט מעט פנימה לתוך השקית עם הסטים של ההלבשה התחתונה.
אני מגלגלת את עיניי והוא מגחח שוב."אוהב את מה שאתה רואה?" אני שואלת בהתגרות והוא מניח את השקיות על הרצפה ומתקרב אליי, אני לוקחת עוד צעד לאחור ואז נתקעת בקיר. הוא שם את שתי ידיו לצידי ראשי. "האמת שכן." הוא אומר.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...