~יום שישי~
~02:00 PM~
~נקודת מבט קמילה~
"אני רוצה לסיים את מה שעשינו אתמול בלילה." אני אומרת לו בלחש כשאנחנו נכנסים לחדר והוא מחייך אליי מעט.
ולפני שיכולתי לחשוב שניה על מה אמרתי שוב הייתי על כתפו. "זה לא מה שהתכוונתי." אני אומרת לו בשקט ונאנחת.
אני יודעת שיש עוד אנשים בבית חוץ מאיתנו אז אני שקטה יותר מתמיד. הוא מניח את גופי על המיטה בחיוך ובוהה בו. מפשיט אותי בעיניו.
"אוהב את מה שאתה רואה?" אני מאמצת את השחצנות שלו."מאוד." הוא אומר לפני שהוא סוגר את הדלת ונועל אותה.
הוא לוקח את הטלפון שלו ואומר לתוכו
"אני עסוק, אל תפריעו לי."הוא מכבה אותו וזורק אותו לכיוון השידה וזורק מעליו את המכופתרת השחורה ואת המכנס שלבש.
הגוף שלו מדהים. יותר משל כל דוגמן או שחקן שראיתי בחיי. הוא משגע.
"אמרו לך שאתה נראה כמו אל יווני?" שאלתי אותו בפלרטטנות.
"האמת שכן, פעם אחת." הוא אומר ומחייך מעט. ואז אני נזכרת בזה.~~~~~~~~~~פלאשבק~~~~~~~
( מתוך פרק 5 - I Don't Care )
"אמרו לך שאתה ממש יפה?" אני אומרת את מה שאני חושבת.
"את שיכורה." הוא אומר למרות שלא הייתי.
טוב אולי קצת. "אולי." אני אומרת לו בחיוך מפלרטט.
"אבל אתה עדיין נראה כמו אל יווני או משהו." אני אומרת והוא מצחקק מעט."באמת?" הוא שואל בהפתעה מזויפת רק כדי לשמוע אותי אומרת את זה שוב.
"כן. אתה יפייפה בעיניי."~~~~~~סוף פלאשבק~~~~~
אני צוחקת כי אני נזכרת בזה שאני קראתי לו אל יווני והוא היה אמור להגיד שלא קראו לו ככה קודם.
מטומטמת.
"למה את צוחקת?" הוא שואל בחיוך כובש.
"כי אני טיפשה." אני אומרת וצוחקת.
"את לא טיפשה." הוא אומר ומתקרב אליי בחיוך מתוק. הוא מושך אותי קרוב אליו וזה גורם לגופי להתחמם."ניסיתי לפלרטט איתך בדרך ממש מטומטמת ואז קלטתי שאני הרסתי לעצמי את זה כששתיתי יין." אני אומרת לו וצוחקת.
"אל תדאגי, עם או בלי פלרטוטים מוזרים את יכולה לקבל כל מה שאת רוצה מזה." הוא אומר ומצביע על גופו. אני מחייכת אליו בקלילות ומנשקת את שפתיו הבשרניות והוא נושך את שפתי התחתונה מעט.
אני מורידה מעצמי את הגינס ונשארת רק במכופתרת שלו שלבשתי.
אני מנשקת אותו בתשוקה והוא מוריד ממני את החולצה ואז את החזייה ולבסוף את התחתונים.
למרות הקור בחדר היה לי נעים אך לוקה מיד כיבה את המזגן. "מה קרה אני לא מפסיק לוהטת בשבילך?" אני מפלרטטת כמו מפגרת שוב.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...