~נקודת מבט לוקה~
~יום שני~
~06:00 AM~
"סיימתי את הטיפול הראשוני, אבל רק אחד יכול להיכנס בכל פעם." דר' כהן יוצא אחרי 3 שעות בחדרה של הנסיכה שלי. כמובן שציפיתי בהכל לראות שהיא בסדר ושהוא לא חושב על לעשות איזה טעות.
אני בודק כל דבר ודבר שהוא מקרב אל גופה. אני מרגיש חייב להיות מודע לכל תנועה שעשו בגופה של הנסיכה שלי. "היא תהיה בסדר מעכשיו." הוא מוסיף ומחייך אליי מעט. אני מרגיש את החיוך נמתח מעט על פניי ואני נכנס כשאריאל וסופיה מסמנות לי להיות זריז כי גם הן רוצות ויש לאריאל ואליסון לימודים לסיים.
אני נכנס לחדר ומחבק בעדינות את הקטנה שלי. "התגעגעתי אלייך כל כך נסיכה שלי." אני לוחש ומניח נשיקה על ראשה ויוצא מהחדר, נותן להן לסיים ואז יהיה לי איתה את כל היום. גם סופיה צריכה ללכת לעזור לריי עם ג'ון.
כשסופיה, האחרונה בתור יצאה הן נסעו יחד כל אחת לביתה.
~08:00 AM~
אני נכנס שוב לבקר את הנסיכה שלי ומוצא את עצמי שוב בתוך מיטתה, היא מתכרבלת בתוך גופי ולמרות שהמיטה היא מיטת יחיד היא המיטה הנוחה ביותר שבה הייתי. כי היא ישנה על גופי. הנסיכה הקטנה שלי שמה את ראשה על חזי ואת ידי כרכתי סביבה. זה היה רגע מושלם. אני מחליט לצלם לה אותו כמזכרת.
עוד תמונה לאוסף שיש לי מהלילות הלבנים שבהם הם ישנה איתי.
כל כך שלווה כמו תמיד. שיער מעט מפוזר אבל עדיין יפייפה. גופה דורש שאנשק את כולו ואקל על כאביה בעזרת שפתיי. וכך אני עושה. אני מניח נשיקות על כל המקומות החשופים בגופה. ואז על שפתייה."אני שמח שאת בסדר נסיכה שלי" אני לוחש לה לפני שאני מרשה לעצמי להירדם, כמובן שיש שמירה על החדר. לנסיכה הקטנה שלי אסור להיפגע יותר.
אני שונא את עצמי על זה שנתתי לה להיפגע ככה.
~12:00 PM~
כשאני מתעורר אני מחליט לבדוק מי הרופא המתחזה ואצל מי הוא עובד.
אני שולח לקלאוס הודעה.
'מה גילית עליו?' אני כותב.
'רוסי. לא דיבר אבל הקעקוע שלהם מקועקע עליו. הקעקוע קיים כבר שנים. הייתי מעריך בערך עשור.' קלאוס כותב ואני מתעצבן. ממש.
'תבוא לשמור עליה בשבילי?' אני מבקש ממנו והוא שולח לי אימוגי בהסכמה.אני מתנתק ומחכה לו. צופה בנסיכה הקטנה ישנה. כשקלאוס נכנס לחדר אני יוצא ממנו. נותן לו להישאר איתה כשאני הולך לטפל בסשה. באמת הייתי צריך להקשיב לאדריאן ולהוריד לו את הראש.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...