| פרק 39 - ?How Could You |

4.1K 157 9
                                    

חוץ מזה נותרו עוד 3 פרקים לסוף. מה?!

~נקודת מבט קמילה~

~יום שבת~

~12:30 PM~

"איך יכולת לעשות את זה לעצמך? לי? לעזוב אותי ככה שידעת שרוב הסיכויים שזה יגמר ככה ואפילו גרוע יותר?!?!" אני צועקת עליו.

אבל גופו השלו לא מגיב. הוא ישן את השינה שהוא היה כל כך זקוק לה.

"אהוב שלי, למה לא סיפרת לי איך המצב היה באמת? היינו מדברים על זה. הייתי עוזרת לך. לא היית בבית חולים עכשיו. בבקשה אל תעשה לי את זה יותר." עכשיו אני יותר מתחננת.

קולו נשמע כאילו הוא מלמל משהו מתוך חלום. הוא כל כך מתוק ככה. אני מניחה את ידי על פניו ומלטפת את שיערו.

"אל תעשה לי את זה יותר." אני חוזרת על המשפט האחרון שלי.

אני שמה את ידי בידו. הוא סוגר אותה על שלי מתוך שינה ואני מחייכת לעצמי.

אני משחררת אותה והוא נוהם מעט מתוך שינה. אני מטפסת לצידו ומתכרבלת בצד ימין של גופו, מנסה לא להתקרב מדי לצד שמאל כדי לא להכאיב לו.

אני בוהה בעיניו הסגורות, השלוות כל כך. עצמות לחייו שבולטות ומחמיאות לו בצורה מושלמת. אפו שנראה כאילו צוייר, שפתיו הבשרניות והעבות יפייפיות כל כך. הזיפים הקטנטנים בצבע שטני שגדלו על קו לסתו המרובע. זה שנראה שאם אעביר אצבעי עליו אחתך.

פניו מושלמות.

אני מניחה נשיקה קטנה על שפתיו ולוקחת את הטלפון שלי. מתקשרת לקלאוס.

"כן קמיל?" הוא שואל.
"אני אחליף את לוקה בווראהוס, אתה יכול לבוא להיות לצידו לזמן שלא אהיה כאן?" אני שואלת.
"כמובן ילדונת." הוא אומר

אני מחכה לו בחדר, מלטפת את ידיו השריריות של אהובי. דפיקה בדלת עוצרת אותי ואני פותחת אותה. קלאוס עומד בדלת.

"שוב תודה, אני אעדכן אותך בכל דבר שאעשה." אני אומרת לו בחיוך והוא מהנהן ומסמן לי לצאת לפני שהאחות תבוא לצרוח על זה שיש פה שיותר מ2 אנשים בחדר.

אני יוצאת מהחדר במהירות והנהג לוקח אותי אל הבית. אני מתקלחת בזריזות ולובשת חליפה יוקרתית.

הנהג לוקח אותי לכניסה לבניין. אני נכנסת ואנשים שמים לב אליי. מבטים נשלחים אליי, חלקם מעריצים, חלקם מפוחדים, חלקם מקנאים וחלקם מלאי תשוקה.

אני עולה על המעמד שבו לוקה נוהג לדבר. החדר מפוצץ אז אני משתמשת במיקרופון.

"למי שלא יודע קוראים לי קמילה, בת זוגתו של הקאפו שלכם. וכמו שאתם יודעים הוא נפצע ולכן אני מחליפה אותו. במקום לפנות אליו אתם פונים אליי ובנוסף גם אחליף את מקומו בפגישות עד שיחלים. אני ברורה?" אני אומרת להם בטון קר וכולם מהנהנים בשקט מופתי.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now