~יום חמישי~
~12:00 PM~
~נקודת מבט קמילה~
קרני השמש החמימות מאמצות אותי אליהן ואני נהנית מהן. אני קמה באיטיות ואני מגלה שאני לא במיטה שלי. אני לצד לוקה. הוא יושב במיטה לידי.
"בוקר טוב יפייפיה." הוא לוחש.
"איך את מרגישה?" הוא שואל בדאגה.
"טוב יותר." אני אומרת והקלה קטנה ניחנת על פניו.
צלצול הטלפון של לוקה מפריע לשיחה הקטנה שלנו אז אני קמה לצחצח את שיניי."תבטל. לא אכפת לי. אני מחליט, ואני מחליט לבטל." הוא אומר בקול נוקשה לטלפון ואני שומעת אותו דרך השירותים.
אני מצחצחת את שיניי והוא מחכה לי בשקט בחוץ או משהו. אני מסתכלת על גופי ורואה שהשמלה או המסכה שלי לא עליי יותר אני רק בחולצה שלו, היא מריחה מדהים כמוהו.
אני יורדת למטה ואני רואה אותו הופך משהו במחבת. אני מנשקת את שפתיו בקלילות ותשוקה והוא עוצר אותי לרגע ואני מביטה עליו כלא מבינה.
"שניה נסיכה, אני צריך להפוך את זה קודם." הוא אומר בחיוך ואז חוזר לנשק אותי.הוא הכין חביתות. אני לוקחת את הירקות מהשיש וחותכת אותם לסלט קטן. באמצע אני נחתכת מעט. "גאד דאמט." אני אומרת בעצבים וניגשת אל הכיור.
"הכל בסדר יפייפיה?" הוא שואל בדאגה.
"רק חתך. אני חייה." אני אומרת והוא מחייך מעט. "אני אמשיך. שבי." הוא מצווה "בתנאי שאני מכינה צהריים." אני אומרת והוא מהנהן אז אני עושה כדבריו.אני צופה בו חותך את הסלט ואני צופה בשריריו נמתחים עם כל תנועה שלו. הוא נראה כאילו הוא מסרט. אחד טוב.
"מאיזה סרט לקחו אותך?" אני שואלת בחיוך והוא מסתכל עליי כלא מבין.
"באיזה סרט יש גבר חתיך שמקבל כל אישה שהוא רוצה שגם יודע לבשל?" אני שואלת והוא מחייך מעט."אני לא מקבל כל אישה שאני רוצה, האישה היחידה שאני באמת רוצה דחתה אותי עד אתמול." הוא אומר ואני מחייכת מעט.
"טוב זה מוכן" הוא אומר משנה מעט את הנושא ומניח את הסלט על השולחן. הוא שולף גבינות מהמקרר וחותך אותן לקוביות.
"חלומי קלוי או לא?" הוא שואל
"גם וגם" אני עונה.הוא שם חצי על מחבת הפסים השחורה ואת החצי השני מניח על השולחן. את שאר הגבינות הוא מניח על השולחן ואני לוקחת חתיכה של בולגרית ושמה בפיו.
הוא מניח נשיקה קטנה על שפתיי כתודה ואני מחזירה לו אחת ואז הוא חוזר לחלומי שעל המחבת. הוא הופך אותן.
אחרי שהוא מסיים הוא שם אותן בקערה משלהן ושם גם אותן על השולחן.
אנחנו מתחילים לאכול ואני מחייכת אליו בקלילות.
"אל תבטל פגישות בגללי." אני אומרת לו בחיוך.
"הייתי צריך לוודא שאת בסדר." הוא אומר באותו הטון ומחייך.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...