| פרק 4 - Luca De Veltari |

8.9K 275 18
                                    

~יום שישי~

~12:00 PM~

~נקודת מבט קמילה~

קמתי מיקיצה טבעית אחרי לילה ארוך במועדון.
באמת לקחתי מונית אתמול בלילה. ציפיתי מבחור שהמוניטין שלו הולך לפניו בעניין הזה לשלוח מישהו לוודא שאני לא משקרת לו.

לכן הזמנתי אותה למקום די רחוק מהבית שלי, וידאתי שלא עוקבים אחריי ואז אספתי את שיערי לקוקו, הורדתי את האיפור מפניי ולבשתי את המעיל.

ואז יצאתי להליכה עם הכפכפים בצבע כסף שתמיד יש לי בתיק.

אני צריכה ללכת לקחת את הרכב.
אני לובשת בגדי ספורט ויוצאת ל'ריצה'.
אני מגיעה למקום בו חניתי את הרכב ונכנסת אליו.

מתניעה ונוסעת למרכז הקניות הקרוב. נגמרו לי השמלות ואני באמת צריכה עוד כמה שורטים.

כשאני מגיעה אני רואה משהו כמו 8 שומרי ראש ונהג שבא לפתוח את הדלת אך לפני שהוא מספיק הדלת נפתחת מבפנים ולוקה יוצא ממנה. אני עוקבת אחריו במבטי והוא נכנס לחנות כלשהי.

אני מסתובבת ונכנסת לחנות עם בגדים פשוטים ונוחים. בדיוק הסטייל שלי.

אני בוחרת כמה שורטים וחולצות ואפילו כמה טייצים ומשלמת ויוצאת.

אני משתמשת בכרטיס אשראי כשאני קונה דברים אבל כשלוליטה קונה דברים, רק במזומן.

אני לוקחת את 4 השקיות הכבדות בידיי ויוצאת אל הרכב כשאני מרגישה משהו נתקע בי. אני מרימה את עיניי ואני רואה את לוקה. פאק.
אני נתקעתי בו.

"סליחה זאת לגמרי אשמתי." אני אומרת לו והוא מהנהן.
"אני מכיר אותך מאיפשהו?" הוא שואל כשהוא מרים את עיניו מהטלפון. כמובן שאתה מכיר. אני הבחורה שנישקה אותך ואז ברחה.

"אני לא חושבת." אני אומרת בחיוך ביישני ומופחד. הוא מרים את השקיות ומביא לי אותן, אני יודעת שהוא עשה את זה כדי לראות מה יש בתוך אך לא יחסתי לזה חשיבות כי לקמילה אין מה להסתיר. "תודה. ושוב סליחה" אני ממלמלת לפני שאני הולכת ממנו.
זה היה קרוב.

אני נכנסת לחנות אחרת של הפעם של אוכל. אני מזמינה סלט ומשקה כלשהו ויושבת לאכול.

אני נרגעת כשאני לא רואה יותר את השומרים את לוקה.

תודה לאל.

כשאני מסיימת לאכול אני משלמת עם הכרטיס ויוצאת.

אני נכנסת לרכב כי אין מצב שאני אקנה משהו ללוליטה עכשיו. בטח לא כשהוא בסביבה.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now