| פרק 9 - ?Do I |

8K 238 36
                                    

~יום שני~

~נקודת מבט קמילה~

~09:00 PM~

"את שואלת אותי?" סופיה שואלת.
"לא יודעת. אני לא בטוחה אם אני אוהבת אותו." אני אומרת לה בכנות.

"איך את מרגישה שאת רואה שהוא נכנס לחדר?" היא שואלת.
"כאילו נשמתי נעתקת." אני לוחשת בכנות.
"איך את מרגישה כשהוא נוגע בך?" היא שואלת שאלה נוספת.
"כאילו פרפרים רצים בכל גופי." אני מודה.
"איך זה מרגיש לתת לו לנשק אותך?"
"מדהים. זאת פעם ראשונה שאני מרגישה ככה." אני מספרת לה.

"מזל טוב, את מאוהבת." היא אומרת בחיוך.
"מצאתי לי במי." אני אומרת ומכה את ראשי ביאוש.

"באמת מצאת לך במי. בבוס שלנו שהוא גדול ממך באיזה מיליון שנה והוא גם ראש מאפיה. בהצלחה סיס." היא אומרת בצחוק ואני נאנחת.

"4 שנים, לא מיליון." אני אומרת ונאנחת. "והוא עדיין חושב שקוראים לי לוליטה." אני מוסיפה ושוב נאנחת.

"אסור לו לגלות על זה מאף אחד אחר חוץ ממך את יודעת נכון?" היא אומרת ואני מהנהנת.
"טיפלתי בזה." אני אומרת.

"איך?" היא שואלת.
"יש לי חברה, היא איש הקשר שלו." אני מסבירה והיא מסתכלת עליי במבט מופתע.
"מה? איך?" היא שואלת.
"הכרנו בבית ספר ונהיינו חברות טובות והרגשתי שאני יכולה לבטוח בה והיא סיפרה לי את הסוד שלה ואז אני סיפרתי לה את שלי." אני מספרת.

"היא משתמשת בשם בדוי כמוני. הוא לא יודע את השם האמיתי שלה אבל הוא משלם לה בכמויות." אני אומרת ועינייה נפערות.

"כמה?" היא שואלת.

"בין 1,000$ ל100,000$ תלוי מה את רוצה לדעת." אני אומרת והיא פוערת את עינייה בפליאה.

"את חושבת שהיא צריכה מזכירה או משהו? אני ממש רוצה לצאת מהעסק הזה ואני לא מכירה עוד מקצועות שיקבלו מישהי שלא סיימה תיכון." היא נאנחת ואני שולפת את הטלפון שלי.

אני מסמסת לאריאל.
'היי'

'היי משוגעת שישנה אצל לוקה. איך היה? אגב את הבחורה הראשונה שנשארת לישון בבית.'

'את זונה את יודעת?' אני כותבת לה
'לא שכבנו.' אני מוסיפה.

'אז מה כן?' היא כותבת.

'שתיתי קצת, נמרחתי לו על החיים אבל חוץ מזה ולריב איתו למוות לא קרה הרבה.' אני כותבת.
'יש לי שאלה אלייך' אני כותבת.

'?' היא עונה

'נניח ואני מחפשת עבודה אחרת. יש סיכוי שאני יכולה לעבוד אצלך?' אני שואלת.

'ברור, נמאס לי מהשעות המעצבנות.' היא כותבת.

'יופי. תכירי את סופי. היא רוצה לפרוש ולעבוד במקום אחר ואל תדאגי. אנחנו יכולות לסמוך עליה. היא עזרה לי להוציא ללוקה את העיניים.' אני מסמסת במהירות.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now