| פרק 7 - Thank You |

8.6K 260 37
                                    

~יום ראשון~

~06:30 PM~

~נוקדת מבט קמילה~

אני מחליטה לעשות משהו בשבילו כתודה. אני לובשת שמלה מאחת השקיות שהוא כן הביא איתו. אני משאירה את המסכה על פניי כדי להסתיר את המכות על פניי.

אני נכנסת לסופר הקרוב לביתו, קונה סטייקים, פטריות שמפיניון חסה חמאה שמן ותפוחי אדמה.
אני בוחרת יין אדום יקר מדי לטעמי והולכת לקופה. משלמת במזומן על הקניה וחוזרת לביתו.

אני חותכת את תפוחי האדמה לקוביות ומבשלת אותם לפירה. את הסטייקים אני עושה במחבת פסים עם חמאה. את הפטריות והחסה אני חותכת לסלט חי. אישה ניגשת אליי.
"סליחה, אני מאמינה שאת לא אמורה לבשל כאן." היא אומרת ומסתכלת עליי.
"אני צריכה לבקש את הרשות שלך?" אני שואלת אותה בקלילות והיא מגלגלת את עינייה.

"אני צריכה להגיד ללוקה לפטר אותך?" אני שואלת שוב באותו הטון והיא נעלמת לפני שאני יכולה להסתכל עליה.

אני מורידה את הסטייקים מהאש ואז הדלת הראשית נפתחת. לוקה עומד בדלת.

~08:00 PM~

"בדיוק בזמן לאוכל." אני אומרת לו בחיוך והוא נותן לי מבט מבולבל.
"אין תודה טובה יותר מארוחה טובה." אני אומרת גורמת לו לגחך.

"אכן."

"מבשלת הציקה לך?" הוא שואל
"אה היא הייתה מבשלת? יש סיכוי שאיימתי שתפטר אותה." אני אומרת בחיוך מבויש והוא צוחק מעט.

"לא נורא, גם אני עושה את זה לפעמים." הוא מספר לי. אני שמה פירה בצלחת שלו ליד הסלט ואת הסטייק.
אני שמה מולו את הצלחת ומרכיבה לעצמי צלחת דומה אבל יותר קרובה לכמות שאני אוכלת.

אני מגישה לו סכין ומזלג וכוס יין וכך אני שמה גם בצד שלי.
אני שמה את היין במרכז השולחן ומוציאה בקבוק מים מן המקרר.
"אני חושבת שסיימתי עם יין לזמן הקרוב." אני אומרת וצוחקת מעט.

"היה דווקא נחמד לראות אותך שיכורה, בלי דאגות. זה היה מתוק." הוא אומר ואני מחייכת אליו.

"אגב, הצ'אט שאי אפשר לאתר. לא ידעתי שאת עד כדי כך מסתורית." הוא אומר ואני מחייכת אליו חצי חיוך.

"תשמע, כשהחברים מהילדות שלך הם אנשי קשר זה הכי בסיסי הדברים האלו." אני מחייכת אליו בעצב כשאני אומרת את זה.

"נשארו לך חברים אנשי קשר?" הוא שואל ואני מהנהנת. "אחת. היא הכי טובה שיש כנראה." אני אומרת והוא מהנהן.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now