~נקודת מבט קמילה~
~יום רביעי~
~01:30 PM~
אני ממש שמחה שאני יוצאת מפה סוף סוף. מחר החתונה של סופי וריי ואני ממש חייבת להגיע אליה.
הדלת נפתחת ואני רואה את סופי וריי יחד עם ג'ון ביניהם.
ג'ון מחבק אותי ראשון. ואז סופי ולבסוף ריי.
לוקה עדיין לא מת על זה שאני מחבקת אותו חזרה אבל הוא לא אומר לו כלום."בייב אולי תיקח את ריי וג'ון ותלכו לקנות משהו לאכול?" אני שואלת אותו בחיוך והוא יוצא רק עם הארנק ושני הבנים. מניח לי ולסופי זמן לבד.
"אני עדיין עושה לך את מסיבת הרווקות שדיברנו עליה." אני אומרת ולוקחת את הטלפון של לוקה מהשידה. פותחת אותו ומתקשרת למבשלת שלו.
"כן קאפו?" היא עונה
"זאת אני תרגעי." אני אומרת והיא מגכחת מעט.
"אני רוצה אוכל למסיבת רווקות. יש סיכוי שאת יכולה לעשות את זה בשבילי?" אני שואלת בחיבה.
"כמובן. לכמה נשים?" היא שואלת.
"בערך 20." אני אומרת.
"חלבי כמו הקאפו או בשרי?" היא שואלת.
"חלבי." אני עונה.
"איפה להשאיר את זה?" היא שואלת
"אצלי בבית. ואת מוזמנת גם אגב." אני אומרת בחיוך למרות שהיא לא יכולה לראות אותו.
"אוקי. זה יהיה מוכן עד הערב." היא אומרת ומנתקת."עכשיו כל מה שנשאר לארגן זה קישוטים." אני אומרת בחיוך ושולחת הודעה לאלי.
'היי מתוקות. אני צריכה מכן טובה. אני מארגנת את המסיבת רווקות היום ואני די בבית חולים אז אני צריכה שתקנו בשבילי קישוטים. תבואו לקחת כסף.' אני כותבת.
'נראלך? עלינו.' ההודעה נשלחת מהמספר של אלי אבל ברור לי שזאת אריאל.ועכשיו חסר לי רק אלכוהול. אני מחליטה להפיל את זה על קלאוס. אני מתקשרת אליו.
"לוקה זה יכול לחכות? אני קצת עסוק." הוא עונה. שומעים את דין נאנח ברקע. "אופס." אני אומרת וצוחקת עליו. "היי קמילה. ביי קמילה." הוא אומר ומנתק לי. רוע.אני מתקשרת לדור.
"היי לוקה" הוא עונה.
"דיי לחשוב שאני לוקה." אני אומרת ונאנחת.
"קמיל אם את מתכננת להתקשר מהמספר שלו את צריכה להתרגל לזה." הוא אומר בשעשוע.
"אני צריכה טובה." אני אומרת לו ומשנה נושא. "ברור. מה את צריכה?" הוא שואל ואני יכולה לשמוע את הערמומיות בקולו.
"כמו שאתה יודע כבר ריי מתחתן מחר ואני עושה מסיבת רווקות לאישתו. אז אני צריכה אלכוהול." אני אומרת"ברור, חצי שעה וזה אצלך בבית."
הוא אומר ואני יכולה לשמוע שהוא ציפה למשהו אחר.הוא מנתק ואני מחייכת אל סופי. ואז הבנים חוזרים לחדר. אני מחליטה לא לשאול את לוקה על מסיבת הרווקים ליד ריי כדי לא להרוס הפתעה.
כי אני יודעת שלא אמרו לו על זה. אחרת סופי הייתה אומרת לי.
לוקה מניח משהו עטוף על השידה ליד מיטתי ואני לוקחת אותו ומודה ללוקה בנשיקה באוויר.
YOU ARE READING
The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלה
Romance| הושלם | ~~~~~~~~~ "לוקה" אני קוראת בשמו ונאנחת. הוא מנשק את צווארי בתשוקה ואני מלפפת את רגלי העירומות סביב מותנו. הוא מרים אותי מהשידה ומניח אותי על המיטה שלו. אני מרגישה את הזרמים בבטני התחתונה, הוא גרם לגופי להזדקק לו ואני מתחננת אליו. "אני צריכ...