| פרק 40 - Kiss Me |

4.3K 175 32
                                    

פרק נוסף ואחרון להיום כדי להשאיר אתכם במתח בשביל מחר 💫

~נקודת מבט לוקה~

~יום שבת~

~07:15 PM~

אני קם עם הנסיכה שלי בזרועותיי. כל מה שאני מרגיש זה כאב בצד שמאל של גופי. אני ללא חולצה ותחבושת גדולה מכסה את בטני.

קר לי מעט בגלל המזגן אבל גופה המושלם של אהובתי עושה עבודה טובה בלחמם אותי ולוודא שאני מכוסה.

היא נראית דואגת, כמעט כמוני באותו המצב. אני צריך להעיר אותה. אבל שתישן רק עוד קצת.

רק עוד קצת.

~~~~~

"

תמיד נסיכה שלי." אני אומר אך היא בוחרת לשנות את הנושא. לדבר על הדבר האחרון שאני רוצה לדבר עליו.

"למה הלכת בלעדיי?" היא שואלת.

"לא יכולתי לתת לך להיפגע. לא שוב." אני אומר.

"עכשיו אנחנו שווים בקטע הזה." היא אומרת לי בחיוך קטן ואני מגלגל את עיניי.

"אני לא קפצתי מרכב." אני אומר בכוונה להראות לה שהמצב שלה היה גרוע יותר.

"אני לא חטפתי כדור מהבן זוג שלי." היא עוקצת את עצמה. היא מאשימה את עצמה?

אני מניח את ידיי על פנייה שרטובות מעט, מדמעותיה. "אל תבכי, זאת לא אשמתך נסיכה. ניסית להגן עליי, אני אידיוט שעשה ההפך ממה שהיה אמור לעשות. היית בסדר גמור." אני אומר ברצינות ואהובתי נאנחת.

אני מניח נשיקה קטנה לשפתייה והיא נאנקת בכאב כשאנחנו מתנתקים.

"את רוצה עוד נסיכה?" אני לוחש באוזנה, מודע לזה שאני מעביר בה צמרמורת.

היא מהנהנת במהירות ואני מנשק את שפתייה בתשוקה, נושך מעט את שפתה התחתונה.

אני כל כך רוצה לתת לה לקחת אותי לביקור בגן עדן. כמו שרק היא יודעת.

אבל לא עכשיו. אסור לי לאבד שליטה. בטח שלא כאן. האיום של פרנסיס בייקר עדיין כאן. (ה.כ האומנם?)

"פרנסיס... מה קרה איתו?" אני שואל אותה.
"הוא מת יקירי." היא מחייכת מעט אליי.
"וקיבלתי הצעה לחתן אותך לבת של חוליו רוזנברג אבל בסוף הצלחתי לגרום לו לחתום על ההסכם הרגיל. חתמתי עם השם שלי, מקסימום תקרא לו ותעשו רימייק." היא אומרת ואני מחייך. זה מושלם איך שהיא יודעת בדיוק מה לעשות.

אני מניד בראשי "כל עוד השם שלך על זה זה בסדר." אני אומר והיא מהנהנת.

אני מחכה לקלאוס שאמור להגיע כל רגע עם הדבר שאני מחכה לו כבר הרבה זמן.

The Allure Of Darkness | הפיתוי באפלהWhere stories live. Discover now