1:Dedikodu

15.3K 588 242
                                    

"Okul gazetesindeki haberi gördünüz mü? Dila ile Cihangir sevgiliymiş. "

Türkan bunu söylediğinde diğer kızlar Dila'yı süzmeye başladılar. Fazla kilolu ve çirkin bir kızdı. Cihangir bu kıza fazla gelirdi.

"Dila çok çirkin ama."

Ferah, Ezgi'nin bu lafına sinirlenmişti. İnsanları kategorize etmek bu aptal kız grubuna düşmezdi.

"Size düşmez insanları yargılamak. "

"Konuştu bayan iyimser. Bana düşer canım çünkü ben Esil Kara'yım. Okulun en güzel kızıyım."

Ferah daha fazla katlanamadı aptallar sürüsüne. Çünkü biraz daha kalsa ilk Esil'i dövecekti. Onların yanından ayrılıp Dila'nın yanına geldi.

"Merhaba Dila nasılsın?"

"Sende mi? Cihangir'e layık değilsin edebiyatı çekmeye mi geldin?"

"Hayır tabii ki. Sadece nasıl olduğunu merak ettim."

"İyi değilim. Cihangir nefret dolu bir mesaj attı. Herkes bana daha garip bakıyor. "

"Bu dedikodu senin suçun değil ki."

"Benim suçum çünkü her zamanki gibi sakarlığım tuttu ve Cihangir beni düşmekten kurtardı. Dedikodu benim yüzümden çıktı. "

Ferah bu kıza cidden üzülüyordu. Cihangir'e aşık olduğunu biliyordu. Cihangir ise ego yığını Esil'e âşıktı. Çünkü sürekli Ferah'ın artık dahil olmadığı o gruba bakıyordu. Erkekleri anlamıyordu güzellik onlar için yeterliydi gerisinin hiçbir önemi yoktu.

.......

Merhabalar.

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin