Hem Cihangir'i hem de senhepgüzelsin hesabından gelen mesajları düşünüyordum. Ben lise son sınıf öğrencisiydim mesajları değil dersleri düşünmem gerekiyordu ama bu durum imkansızdı. Sırama başımı gömüp yok olmak istiyordum.
"Merhaba düşünceli kız."
"Merhaba Ferah."
"Yanın boş mu?"
"Boş ama benimle oturmak istediğine emin misin?"
"Evet gayette eminim. "
Çantamı yanıma çektim ve oturması için yer açtım.
"Neden arkadaşlarının yanında değilsin?"
"O aptal kız grubu benim arkadaşım değil. Çünkü onların ben popülerim egosundan sıkıldım. "
"Buraya bakıyor kızlar."
"Boş ver anca bakarlar bir de dedikodu yaparlar başka işleri yoktur."
"Merhaba çirkin ve çirkinin yeni arkadaşı."
Gelen tabii ki Esil'di. Laf sokmaktan hiç geri durmuyordu. Ben cevap vermemeyi tercih edip önüme döndüm ama Ferah sessiz kalmadı.
"Senin kadar boş birinin arkadaşı olmaktansa Dila ile arkadaş olmanın daha iyi olacağını düşündüm çünkü Dila hem güzel hem de zeki bir kız."
"Güzel mi? Gözlerine lens taktırmalısın bence Ferah."
"Bence sende beyin taktırmalısın çünkü sana gerekli olan bu."
Ferah'ın bu cümlesini duyunca tebessümümü gizleyememiştim. Esil'i baya rezil ediyordu. Çünkü sınıftakiler bu cümleye kahkaha atmışlardı.
"Sana bunu ödeteceğim Ferah."
"İstersen kredi kartı ile hemen şimdi ödeyebilirim."
Esil ve kankaları sınıfı terk etmişti.
"Baya kızdırdın Esil'i."
"Aman o anca kızar bir şey yapamaz. Hem bunların karşısında susmamalısın. "
"Cevap vermek istemiyorum onlara çünkü anlamıyorlar."
"Cevap vermelisin çünkü cevap vermezsen seni daha çok ezerler."
Son cümlesine sadece kafa salladım. Galiba Ferah ile iyi arkadaş olacaktık çünkü benim tersime o cevap veriyordu ve bu durum bana cesaret kazandıracak gibi duruyordu. Tabii şu an Cihangir bana ters ters bakarken biraz olan cesaretim de uçup gidecek gibi duruyordu.
"Şu Cihangir salağı da ters ters bakıyor. Takma sen onu Dila. "
"Takmamaya çalışıyorum ama çok zor."
"Zor değil sen güçlü bir kızsın. "
"Öyle mi diyorsun?"
"Öyle diyorum. Siktir et gitsin bu aptalları. Mutlu olmaya bak."
......
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedikodu / texting
Comédie(Tamamlandı.) Her şey okul gazetesinde çıkan bir dedikodu ile başlamıştı. Hoşlandığı çocuk ondan nefret etmeye başlamış, en iyi arkadaşı ile tanışmış bir de anonime sahip olmuştu. Başlangıç tarihi:31 Ağustos 2019 Bitiş Tarihi:21 Eylül 2020 Kapak tas...