9:Biri Ağrı Kesici Fırlatsın Üzerime

5.1K 356 111
                                    

Kampı başka bir kaybolma yaşamadan atlatmıştık. Elis ve tayfası dışında her şey gayet iyiydi. Ferah ile arkadaşlığımız iyice pekişiyordu. Bir ara Esil ile takıldığına inanamıyordum. Galiba popülerlik kurbanı olmuştu.

Telefonumu sessize almıştım. Zaten beni kimse aramazdı. Ferah dışında mesaj atan da yoktu. Kontrol etmek için telefonumu elime aldım. İnstagramdan iki mesaj vardı. Biri o garip hesaptan diğeri ise Gurur'dan gelmişti. İlk önce hangisine cevap vermeliydim acaba.

gururerdemli:Merhaba.

dilakamer:Merhaba.

İlk önce Gurur'a cevap vermiştim.

senhepgüzelsin:Bu gece sen bana şarkı armağan etmek ister misin?

dilakamer:Çok sevdim yalan oldu.

senhepgüzelsin:Cidden mi?

dilakamer:Cidden.

senhepgüzelsin:Peki senin için dinleyeyim.

Bu aralar popüler olan ve benim de dilime dolanan şarkıyı armağan etmiştim. Zalim geceler diyerek dolaşıyordum bu şarkı yüzünden.

senhepgüzelsin:Kimi çok sevdin de yalan oldu?

dilakamer:Kimseyi.

senhepgüzelsin:İnanmalı mıyım?

dilakamer:Keyfin bilir.

Mesajıma görüldü atmıştı. Ben de Gurur'un hesabında biraz dolaşmaya karar verdim. Zaten o da mesajıma cevap vermemişti ama en azından görmemişti.

 Zaten o da mesajıma cevap vermemişti ama en azından görmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gururerdemli:Yeni arkadaşım Bal ve ben.

456 beğeni 189 yorum.

dertsizdert:Köpek çok tatlı ama sen daha tatlısın.

halukkaf:Yine forumundasın kaptan.

tugce23:Bence o köpek bal olamaz olsa olsa zeytin olur.

tugce23:Aslında pekmez de olabilirdi.

Ah herkes yorumlarda çocuğa baya yürümüşlerdi. Tamam basketbol oynuyor olabilirdi. Yakışıklı da olabilirdi ama yürümeye ne gerek var. Yani ben asla yürümem. Zaten yürümeyi de pek sevmem.

Yine kendi kendime saçmalama rekorumu kırmıştım. Zaten başıma da bir ağrı girmişti. Biri üstüme ağrı kesici fırlatsın modundaydım. Telefonu komodinin üzerine bıraktım. Daha fazla bakmasam iyi olacaktı. Hem yarın okul vardı ve neler başıma gelecekti bu sefer.

..
Biraz aradan sonra ben geldim. Hayalet okuyucular en azından bir yorum yapın.

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin