21:Gurur Benim Neyime

3.3K 244 84
                                    

"Merhaba Dila Hanım. Şu an aynı sıradayız ve kaçacak bir yerin kalmadı."

Tam Ferah beni sorguya çekecekken Gurur yanımıza geldi.

"Kızlar duydunuz mu?"

"İlk önce bir selam verseydin Gurur Bey."

"Sen de bana laf çarpmaya bayılıyorsun   Ferah."

"Üstüne alınma Gurur, Ferah'ın genel ruh hali bu."

Ferah ben sana sonra sorarım tarzı bir bakış attı. Ya da ben o bakışa bu anlamı yükledim.

"Neyse ben konuya geri döneyim. Müzik hocası liseler arası müzik yarışması için sesi güzel bir kız bir erkek arıyormuş. Her derse girdiği sınıfta herkese şarkı söyletiyormuş. "

"Benim sesim güzel değil o yüzden beni seçmez." dedi Ferah.

"Ee Dila senin sesin güzel mi?"

"Yani idare eder."

"Bak sesin güzelse ve bunu yakın arkadaşın olarak ben bilmiyorsam seni yolarım Dila."

Ferah'ı iki gündür kızdırmayı başarıyordum bakalım sonumuz ne olacak.

"Eee bizi sordun senin sesin nasıl Gurur."

"Derste duyarsın sesimi Dila. Yorumu sana bırakıyorum. " dedi ve sırasına gitti.

"Yorumu sana bırakıyorum Dila. Ay yesinler."

"Of Ferah dalga geçme."

"Ama be yapayım bana malzemeyi siz veriyorsunuz ben de kullanıyorum. Bence gurur benim neyime şarkısını söyleyebilirsin."

"Bugün baya dalga geçme modun açık. Bak seninki sınıfa geldi."

Cihangir bizim sıraya bir bakış atıp yerine geçti.

"Şuna seninki deme ya."

"Sen de benimle dalga geçme."

"Tamam bugünlük ateş kes ilan edelim."

"Olur anlaştık Dila Hanım."

Dersler kâh hızlı bir şekilde kâh ağır bir kağnı gibi geçip gitmişti. Nihayet müzik dersine gelmiştik.

Reyhan hoca neşeyle sınıfa girdi. Bazen bu hocanın neşesi sinirime bozabiliyordu.

"Merhaba çocuklar eminim duymuşsunuzdur. Liseler arası müzik yarışması için biri kız biri erkek iki öğrenci seçeceğim."

"Hocam neden seçme düzenlemek yerine derste bu işi yapıyorsunuz?" diye soran sınıfın sessizlerinden Hicran'dı.

"Çünkü sesi güzel olsada utandığı için katılmak istemeyen olmasın diye. Herkesi duymak istiyorum."

"Hadi sırayla başlayalım bakalım."

Birkaç kişi söyledikten sonra sıra Gurur'a gelmişti. Ezhel'in felaket şarkısını söylemişti. Gerçekten güzel bir sesi vardı. Muhtemelen seçilirdi.

Gurur'dan sonra Yağız söylecekti. Çok manidar bir sıralama olmuştu.

"Yar beni ağlatır, merhameti yok
Öldüren bir zehir, hiç adalet yok
Ben nasıl sevdim, ah nasıl yandım
Kahroldum derdinden, haberin yok"

Bu şarkı kimindi bilmiyorum ama Yağız'ın çok güzel bir sesi vardı. Gerçekten hayran olmuştum.

Listenin son sırasında olmanın avantajı olduğu kadar dezavantajı da vardı. Stres oranım baya yükselmişti. Sana bir şey olmasın şarkısını söylemiştim. Gözümü kapatmıştım kimseyi görmeyince yalnız olduğumu hayal edip daha az heyecanlanmıştım. Şarkıyı bitirip gözlerimi açtım.

"Sen de ne cevherler varmış. Bana daha önce niye söylemedin."

"Evet arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Okul çıkışında panoya asacağım kimlerin seçildiğini." deyip hoca dersten çıktı.

"Bence sen seçilirsin Dila."

"Sanmıyorum Ferah. Hem benim sesim o kadar güzel değil ki."

"Kendini küçümsemeyi ne zaman bırakacaksın Dila?"

"Dila sesin çok güzelmiş."

"Seninde çok güzelmiş Gurur."

"Umarım ikimiz seçiliriz."

"Bakalım neler olacak."

"Çirkin sesin görüntünden güzelmiş."

Esil'in bu lafıyla Ferah üzerine doğru yürümek için kalkacakken onu durdurdum.

"Boş ver Ferah."

"Esil, Dila senden her konuda iyi bunu kabullen. Bence kıskançlığından bu lafların."

"Ne kıskanacağım onu Gururcuğum. Bence sen bir beyin doktoruna git." deyip havalı olduğunu düşündüğü bir şekilde yanımızdan ayrıldı.

"Asıl bu kızın bir beyin doktoruna gitmesi lazım."

"Aman ikinizde boş verin ben umursamıyorum o kızı."

Nihayet okul bitmişti. Herkes panonun başına toplanmıştı. Ben bakmaya pek hevesli değildim ama Ferah benim yerime de hevesliydi. Herkesi itip panoya baktı.

"Oha. Dila sen seçilmişsin."

Gerçekten kocaman oha ben nasıl yapacaktım ki. Yani utanırdım o kadar kişinin karşısında.

"Eee erkek solist kim?" diye sordum.

"Maalesef Gurur değil."

"Kim?"

"Yağız."

....
Bol bol yorum bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Yağız'ın söylediği şarkı medyada var.

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin