16:Yine Olsa Yine Yolarım

4.2K 275 94
                                    

Bol bol oy ve yorum lütfen. Artık hayalet olmayın.

....

"Bence bunu giymelisin."

Bugün cumartesiydi ve benim planım evde yayılmaktı. Ferah ise Yağız'ın doğum gününe gitmemiz gerektiğini düşünüyordu. Tabii ki bütün itirazlarımı geri çevirmişti.

"Ya da bu elbiseyi giyebilirsin."

"Hayır. Ben o elbiseyi annemin zoru ile almıştım hem bana elbise yakışmıyor. "

"Bence çok yakışır. Hem neden yakışmasın ki?"

"Yakıştırmıyorum işte. Hem ben doğum günü partisine gelmek istemiyorum."

"Ya bu bizim için büyük bir fırsat. Anonim olduğunu düşündüğümüz çocuğun evine gideceğiz. Hem tüm sınıf ve okuldan insanlar orada olacak. Anonimi enseleyebiliriz."

Ferah her zamanki gibi haklıydı. Zaten beni sürükleyerek bile olsa bu partiye götüreceğine eminim.

"Tamam ben gelmeyi kabul etsem bile annem izin vermez ki."

"O işi çoktan halletim. Yankı'nın da bizimle gelmesi şartıyla kabul etti."

"Olamaz bir de Yankı çıktı başıma."

"Neden sevmiyorsun anlamadım gayet yakışıklı çocuk."

"Tek meziyeti yakışıklı olmak zaten."

"Neyse bu konuyu uzatmayacağım bu elbiseyi giyorsun o kadar."

Ferah ile uzun süre inatlaşmama rağmen kazanan o olmuştu. Annemin bana aldığı fuşya rengindeki efil efil elbiseyi giymiştim. Saçlarımı doğal bırakmış sağ kısmını örmüştük. Makyaj işimi de tabii ki Ferah halletmişti. Ferah da siyah üzerinde renkli şeritler olan mini bir elbise giymişti. Tam bir afet olmuştu.

"Nerede kaldı Yankı?"

"Bak bu bir işaret bence partiye girmemeliyiz."

"Bak Yankı geliyor yani işaret falan yok."

"Vay kızlar ikinizde çok güzel olmuşsunuz."

Ferah zarif bir şekilde gülümserken ben göz devirdim. Yankı bana pek samimi gelmiyordu. Taksiye binip Yağız'ın evine gelmişti. Bahçesi çok güzel çiçekler ile döşeliydi. Ev iki katlı dış cephesi ise bebek mavisi boyalıydı.

"Evi çok güzelmiş."

"Umarım partide güzeldir kuzen. Yoksa ergenleri hiç çekemem hemen çıkar giderim."

Sanki kendisi ergen değildi. Hem gitmesi daha hayırlı olurdu.

Ferah bizden önce gidip zili çalmıştı. Kapıyı Yağız açtı.

"Hoş geldiniz kızlar buyurun."

Bizi güler yüzle karşılamıştı. Sınıfta hiç muhabbetimiz yoktu. Aslında Ferah hariç muhabbet ettiğimde insan yoktu diyebilirim. Gurur vardı ama onunla çok samimi değildik.

"Bütün sınıf değil neredeyse bütün son sınıflar burada."

"Evet çok kalabalık."

"Alkol var mı acaba?"

"Burası ergen partisi kuzen, alkol olduğunu sanmıyorum."

"Ben de sanmıyordum o yüzden yanımda getirdim. Ben şu köşeye geçip kendi halimde takılacağım."

"Bizimle takılsaydın Yankı."

"Yok bugünlük beni pas geç Ferah."

Yankı bizden uzaklaşmıştı. Ferah ile baş başa kalmıştım derken Gurur yanımıza geldi.

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin