"Dersin matematik olduğundan emin misin Dila?"
"Eminim Ferah."
"Matematik dersinden ayrı Gözde hocadan ayrı nefret ediyorum. "
"Neden? Dersin bir suçu yok bence."
Kafasını sıraya koyup sızlanmaya devam etti. Kesinlikle matematik dersinden nefret ediyordu. Aslında Gözde hoca değil de Eymen hoca girse ders daha eğlenceli geçebilirdi.
"Hadi okulu asalım."
"Olmaz bu sene sınava gireceğiz her ders önemli."
"Aman Dila sanki çok ders çalışıyorsun."
"Çalışmaya çalışıyorum en azından."
"Ne sıkıcı hayatımız var. Tek aksiyonumuz Esil'in laf sokmaları."
"Bir de Cihangir ile çıkan dedikodumu unutmamak lazım."
"Bence o dedikoduyu herkes unuttu. "
Bakışlarımı Cihangir'in sırasına çevirdim. Telefonuna bakıyordu. Aslında baya yakışıklıydı ama karakter problemi vardı. Keşke daha kibar biri olsaydı.
"Bilmem ki."
"Bilmeyecek ne var?"
Sorudan kaçmak için telefonumu elime aldım. Senhepgüzelsin hesabı yine mesaj atmıştı.
senhepgüzelsin:Cihangir'e bakmaktan ne zaman vazgeçeceksin?
Mesajı okuduktan sonra gözlerimi sınıfa çevirdim. Baktığımı gördüyse burada olmalıydı.
"Ne oluyor Dila? Telefonda kötü bir şey mi gördün? Bakışların bir kötü oldu."
Mesajı Ferah'a da gösterdim.
"Kim bu?"
"Bilmiyorum mesaj atıp duruyor."
"Başka ne mesajlar yazdı?"
Telefonu Ferah'a verdim. Şu an sınıftaki herkes benim için şüpheliydi. Tabii Ferah hariçti. Belki Esil benimle dalga geçiyordu. Cihangir dedikodunun intikamını almaya çalışıyor olabilirdi. Birçok ihtimal dönüp duruyordu kafamda.
"Vay be. Kim bu acaba?"
"Ah bir bilsem."
"Merak etme dedektif Ferah bu işi çözecek."
"Sen ne ara dedektif oldun?"
"Mesajları okuduğum an."
"Peki dedektif hanım ne yapacağız?"
Ferah sınıfı süzmeye başladı. Galiba şüpheli listesi çıkarıyordu.
"İlk önce şüphelendiklerimizi listeleyeceğiz sonra onları dikkatli izleyeceğiz."
Aslında tam olarak kimden ya da kimlerden şüpheleneceğimi bilmiyordum. O dedikodu olayına kadar görünmez kızdım. Şimdi ise bir adet anonime bir adet baş belasına iki adet arkadaşa sahiptim.
"Kimden ya da kimlerden şüphelendiğimi bilmiyorum. Senin bir fikrin var mı?"
"Şimdi sen anonime cevap yaz ben de o sırada sınıfa bakayım. Bakalım kim telefonuna bakacak."
dilakamer:Kime bakacağım benim insiyatifimde. Peki sen ne zaman ortaya çıkacaksın."
Mesajı gönderdim. O sırada Ferah da sınıfa bakıyordu.
"Eee kim şüphelilerimiz dedektif Ferah."
"Gurur, Cihangir, Esil ve Yağız."
Cidden garip bir listeydi ama onlardan hiçbiri de olmayabilirdi.
"Onlardan hiçbiri de olmayabilir. O anda telefona bakmaları bir tesadüf olabilir."
"Ben dedektif olarak bütün ihtimalleri değerlendirmeliyim."
"Peki dedektif olan sensin."
Sonunda Gözde hoca gelmişti. Muhabbet yüzünden hocanın geç geldiğini bile anlamamıştık.
"Geldi baş belası."
"Sen dedektifsin matematik problemlerini çözersin."
"Ben aşk problemi çözmek istiyorum. "
"Kimin?"
"Senin aşk problemini Dilacığım."
"Ben ve aşk saçmalama."
"Siz ikiniz fısırdaşmayı kesin dersi dinleyin."
Hocadan azarı yedikten sonra susmuştuk ama benim beynimde hala aşk kelimesi dönüp duruyordu.
....
Yorum yapın bol bol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedikodu / texting
Humor(Tamamlandı.) Her şey okul gazetesinde çıkan bir dedikodu ile başlamıştı. Hoşlandığı çocuk ondan nefret etmeye başlamış, en iyi arkadaşı ile tanışmış bir de anonime sahip olmuştu. Başlangıç tarihi:31 Ağustos 2019 Bitiş Tarihi:21 Eylül 2020 Kapak tas...