26:Diyet Sorunsalı

2.9K 249 144
                                    

Önceki bölüme yorum yapan herkese teşekkür ederim.

Sınır;
40 oy 60 yorum.

2 hafta sonra;

Yarışma bu hafta pazar günü yapılacaktı. Provalar çok güzel geçmişti ve Yağız ile iyi anlaşıyorduk. Neyseki okulun egoist insanlar kategorisine dahil değildi.

"Hop ne yapıyorsun Dila?"

"Çikolata yiyeceğim. "

"Olmaz biliyorsun insülin değerin yüksek çıktığı için diyettesin. "

"Evde annem burada sen dikildiniz başıma."

Bir hafta önce halsizliğim yüzünden doktora gitmiştik. Doktor, kan testi sonucunda insülin değerim yüksek çıkınca zayıflamazsam ileride şeker hastası olabileceğimi söyledi. Annem de bunu baya ciddiye aldı ve şu an sıkı bir diyetteyim.

"Senin için uğraşıyoruz canım. Sağlığın için olmasa isteğin kiloda olman beni hiç alakadar etmezdi."

"Haklısın, al sen ye çikolatayı."

"Karşında yiyerek sana işkence çektirmemi istiyorsun."

"Yok be ye önemli değil. Spor salonuna benimle gelecek misin?"

"Tabii. "

Annem beni bir spor salonuna da üye yapmıştı. Bu sefer işi sıkı tutuyordu. Ama spor salonu olayı beni geriyordu şimdi orada kaslı kaslı insanlar vardır.

"Sevindim."

"Yüzünden gerginlik akıyor sakin ol spor salonunda insan yemiyorlar."

"Bugün yine formundasın Ferah."

"Öyleyim canım."

"Cihangir olayı ne oldu?"

Cihangir, Ferah'ı tavlamak için elinden geleni yapıyordu ama Ferah pek ikna olacak gibi değildi.

"Şu muhabbeti açma diyorum sana."

"Ne yapayım merak ediyorum."

"Ben sana Gurur'u soruyor muyum?"

Yine meseleyi Gurur'a getirmişti. Ben ne zaman Cihangir konusunu açsam o bana misilleme yapıyordu.

"İlk ben sordum."

"Cihangir hala pes etmedi. Evime kocaman bir ayıcık ve bir kutu çikolata yolladı."

"Oha çok tatlı."

"Aman ne demezsin? Allah'tan babam görmedi. Nasıl açıklardım?"

"Tabii o da var ama çocuk sana ne güzel jestler yapıyor. Bence gerçekten seni seviyor."

"Sevmesine yavaştan inanıyorum ama yine de ona güvenmiyorum."

Benimle yaşadığı olay yüzünden Ferah onu mimlemişti.

"Biz bir avuç ergeniz illa hata yapacağız."

"Orası öyle ama."

Ferah bence Cihangir'e karşı yavaş yavaş bir şeyler hissetmeye başlıyordu. Bu iş olacak gibi duruyordu.

"Eee benim soruma gelelim. "

"Gurur ile çok iyi anlaşıyoruz biliyorsun, ondan hoşlandığımı da biliyorsun."

"Biliyorum. Bence Gurur da senden hoşlanıyor, belki bana inanmayacaksın ama Yağız da sana karşı bir şeyler hissediyor."

"Saçmalama, Yağız ve ben..."

Böyle bir şey cidden olabilir miydi? Ben asla böyle bir şeye ihtimal vermezdim.

"Saçmalamıyorum, şarkı söylerken gözlerinin içine bakıyor resmen. Bir de ironiye bakar mısın şarkıyı yazan Gurur."

"Ne diyeceğimi bilemiyorum."

"Ben durumu söyledim. Gerisi sana kalmış. İyi bir gözlemle sende anlarsın bence."

Aslında Yağız çok iyi biriydi. Provada çok eğlenirdik. Sürekli espriler yapardı. Sesi de çok güzeldi ama benden hoşlanma ihtimalini hiç düşünemezdim. Aslında birinin benden hoşlanabileceğini düşünmezdim.

Ben aynaya bakıp, güzel olduğumu düşünen biri olmadım. Hatta bazen çok çirkinim bile diyorum. İnsanlar bana bunu demeseler bile ben kendi kendimi gayet güzel eleştirebiliyorum.

"Daldın gittin."

"Biraz öyle oldu düşünüyordum sadece."

"Düşün düşün, bu sene taliplerin arttı."

"Hiç inanasım gelmiyor."

"Bir gün seni bu özgüvensizliğin yüzünden döveceğim. Telefonuna mesaj geldi. Yanıp söndü."

Telefonumu elime aldım. Uzun süredir sesi çıkmayan anonimden mesaj vardı.

senhepgüzelsin:Benim kim olduğumu hala merak ediyor musun?

dilakamer:Evet

senhepgüzelsin:Öğrenmek istiyorsan yarın okul çıkışı basket sahasına gel.

dilakamer:Peki.

"Kimmiş mesaj atan?"

"Anonim, bana yarın kim olduğunu açıklayacakmış. "

"Oha, süper bir şey. Ben çözemedim bu gizemi ama kendiliğinden çözülecek."

"Öyle gözüküyor. "

...
Sizce anonim kim?

Yağız mı? Gurur mu? Ya da başka biri mi?

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin