28:Yarışma

2.8K 229 129
                                    

Diğer bölümde anonim ortaya çıktı. Yorumlar için teşekkür ederim.

Yeni sınır;
50 oy 105 yorum. Şimdiden teşekkürler.

....

Üç gündür ruhsuz gibi etrafta dolaşıyordum. Olanlar olmayan güvenimi yerle bir etmişti. Ferah'a anlatmıştım. Neredeyse Esil'i dövecekti. Zor engel olmuştum ama intikamımı alacağını söyleyip duruyordu.

Gurur birkaç kez benimle konuşmayı denemişti ama ben istemedim. Gerçekten o gün Gurur'a olan güvenim sarsılmıştı kolay kolay yerine gelmezdi.

Yağız ile çalışmalara devam ediyorduk. Birkaç kez neden mutsuz olduğumu sorsa da hep geçiştirmiştim. O da üstelemek istemedi ama beni güldürmek için elinde geleni yapıyordu. İyi bir arkadaştı

"Dila çok heyecanlıyım."

Yarın şarkı yarışması vardı. Yağız heyecan yerinde duramıyordu. Ben ise ne hissedeceğimi bilmiyordum.

"Çok suratsızsın Dila. Azıcık canlan. Bak ne yaşadın anlatmadın ama yarın güzel bir gün olacak."

"Kusura bakma. Sen bu kadar heyecanlıyken benim bu kadar ruhsuz olmam hiç hoş değil."

Yağız bilmeyi hak ediyordu. Ama benim bir aptal olduğumu düşünecekti. Battı balık yan gider deyip anlatmaya başladım.

"Aptalım değil mi?"

"Aptal olan Esil. Sana bunu yapması çok adice. "

"Bence de. Ama ben bu kadar aptal olmasaydım."

Yağız bana yaklaşıp ellerimi tuttu. Gerçekten sıcak elleri vardı.

"Bak Dila, kendine çok haksızlık ediyorsun. Sen aptal değilsin. Sen tanıdığım en zeki ve yetenekli kızlardan birisin."

Yağız'ın moral konuşması keyfimi birazda olsun yerine getirmişti. Ama hala ellerimi tutuyor olması beni germişti. Bir de Gurur'un kapıdan bize bakıyor olmasının da etkisi vardı.

"Nasılsınız çifte kumrular?"

Gurur olaya dahil olmuştu. Yağız ellerimi bırakıp ona doğru döndü.

"Gayet iyiyiz sen nasılsın Gurur?"

"İyiyim. Kötü olacak bir durum yok. "

Sanki karşımdaki benden özür dileyen Gurur değildi fazla öfkeli duruyordu.

"Neyse ben sizi rahatsız etmeyeyim."

Gelmesi ile gitmesi bir olmuştu.

"Biraz garip davrandı. Aranızda bir sorun mu var Dila?"

"Yok. Aramızda hiçbir şey yok."

O gün son provayı da yapıp evlere dağıldık. Yarın siyah bir elbise giyecektim. Siyah renk her zaman kurtarıcımdı.

Yarışma Günü;

Son sıradaydık aslında bu olay avantaj gibi gözükse de zaman geçtikçe gerginlik artıyordu.

Sonunda anons ile salona girdik. Her okuldan öğrenciler ve veliler vardı gerginliğim artmıştı.

"Galiba ben yapamayacağım Yağız."

Yağız elimi sıkıca tuttu. İkinci kez yapıyordu bunu ve garip hissetmeme neden oluyordu.

"Ben yanındayım Dila. Salona bakma sadece bana bak ve söyle."

Yağız'ın dediğini yaptım. Ona güveniyordum. Aslında kimseye güvenmemem lazımdı son yaşadıklarımdan sonra.

Bir şarkıya başlangıç anını bir de bitişini hatırlıyordum. Herkes bizi alkışlıyordu. Başarmıştım ve bunda Yağız'ın rolü büyüktü. El ele öne çıkıp reverans yaptık ve kulise geçtik.

"Çok iyiydin Dila."

"Senin sayende."

"Tabii payım yok diyemem ama senin içindeki cevheri keşfetmen için bana ihtiyacın yok."

Yağız benim büyük destekçim olmuştu. Gerçekten yanımda olan biriydi. Bunda samimi olduğu çok belliydi.

Elinde bir kağıt tutan sunucu sahneye çıktı. O kağıtta acaba hangi lise yazılıydı.

Acun Ilıcalı'ya bağlamadan sonucu açıklamıştı.

"Kazanan Ahmet Yesevi Lisesi."

Kazanan biz olmuştuk. Sevinçten Yağız'a sarılmıştım. Galiba bugün benim en mutlu günümdü.

...

Bir soru soracağım

Öp-Öldür-Evlen
Bu hikayedeki karakterlere göre cevaplayın.

dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin