TeamGurur var mı pek bilmiyorum ama bu bölüm onlara gelsin.
40K olmuş hepinize teşekkür ederim.
Sınır:45 oy 115 yorum
Gurur'u gören okuyucu, Yağız'ı gören okuyucu temsili.
.....
Gurur'un anlatımından;Cumartesi günü Dila'nın doğum günüydü ve sevgilime güzel bir sürpriz hazırlamak istiyordum. Aslında aklımda birkaç fikir vardı ama Ferah'la da konuşmam lazımdı, sonuçta Dila'nın en yakın arkadaşıydı.
"Ferah."
Bir anda arkasından yaklaşıp seslenince ürkütmüştüm onu. Yanındaki sandalyeyi çekip oturdum.
"Korkuttun, manyak mısın?"
"Özür dilerim. Seninle konuşmam gereken önemli bir mesele var."
"Neymiş beni korkutmanı gerektirecek önemli şey? Dünya barışı mı?"
Ferah her zamanki halindeydi. Laf çarpmadan duramıyordu.
"Dünya barışını bir kenara alalım şimdilik, Dila'nın cumartesi doğum günü sürpriz hazırlayalım diyorum."
"Oha cidden, benim aklımdan tamamen çıkmış."
"Benim aklımdan çıkmamıştı. Dila bunu bilse güzel olabilirdi. Sevgilisi ile kankası arasında seçim yapmak isterse diye."
Ferah koluma bir tane yapıştırmıştı. Eli de hafif sayılmazdı.
"Sen daha dünkü sevgilisin, sen yokken ben vardım."
"Tamam şakaydı. Hem birlik olmamız lazım."
Aslında tek başıma da organize edebilirdim ama Ferah'ın gazabına uğrardım. Bir de ne demişler bir elin nesi var iki elin sesi var.
"Haklısın, şimdilik barış imzalayalım. Peki bir planın var mı?"
"Bizim evde yapmayı düşündüm ama Dila'yı benim eve getirmek zor olur. Bir mekânda ya da senin evinde yapabiliriz."
"Benim evimde olsun. Dila'yı dışarı çıkmaya ikna etmek zor olabilir."
Mekan işi tamamdı. En önemli kısım hallolmuştu.
"Tamam o zaman, ben pasta işini hallederim ve süslemeleri alırım."
"Ben de atıştırmalık yaptırırım anneme."
Diğer detayları konuşmak istesemde bize yaklaşan Dila'yı görünce vazgeçtim.
"Ne konuşuyorsunuz böyle?"
Dila karşıma oturdu ve bizi pek konuşurken görmediği için şaşkındı. Ferah pek anlaşabileceğim bir insan değildi ama ortak bir noktamız vardı. Bu ortak nokta tabii ki Dila idi.
"Havadan sudan."
Berbat bir yalancı olabilirim. Havadan sudan nedir ya?
"Hafta sonu bir planınız var mı?"
Galiba Dila Hanım bizi test ediyordu. Doğum gününü tabii ki biliyordum ama bu bilgi Dila da yoktu.
"Ben anneme temizlikte yardım edeceğim."
Ferah da olayı anlamıştı. Galiba buradaki olaydan tek haberi olmayan sevgilimdi.
"Biz de ailecek babaannemin yanına gideceğiz. Yeni haberim oldu iyi ki hafta sonu için plan yapmamışız seninle yaptığım planı bozmak beni üzerdi."
Dila tamamen hayal kırıklığına uğramıştı. Dila'nın yüzüne baktığımda duygularını kolayca okuyabiliyordum. Dila'ya gerçekten değer veriyordum ve seviyordum. Bu duygu aşk mı bilmiyorum.
Aslında bu duyguya isim verme ihtiyacından çok, duygunun bana getirdiklerini seviyordum. Dila tanıdığım en özel insanlardan biriydi. Çok yetenekli, nazik ve sevgi doluydu. Ve çokça kırılgandı.
Anonim olayı yüzünden onu kırmıştım. Aslında niyetim o değildi. Esil'in arkadaşlarından Türkan ağzından kaçırmıştı. Ben de Dila'nın kırılmasını istemediğim için saçma bir işe kalkışmıştım.
Keşke öyle yapmasaydım. Canı yaksa gerçekleri öğrenmek onun hakkıydı. Ben ise her şeyi öğrendikten sonra yanında olup ona destek olmalıydım. Ama bunu Yağız yapmıştı. Yalan yok onu kıskanmış ve daha da saçmalamıştım.
Buna rağmen Dila benim yanımda olmuştu. Saçmalıklar prensi, kırılgan prensesine kavuşmuştu. Şimdi onu mutlu etmek için elimden geleni yapmak istiyordum.
Şimdi bana kırılmıştı ama sürprizden sonra bu anları mutlu hatırlayacaktı. Hediye kısmını çok düşünmüştüm. Sonra ona bir şarkı yazdım ve doğum gününde ona söyleyecektim. Umarım beğenirdi. Umarım unutamayacağı bir doğum günü olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedikodu / texting
Humor(Tamamlandı.) Her şey okul gazetesinde çıkan bir dedikodu ile başlamıştı. Hoşlandığı çocuk ondan nefret etmeye başlamış, en iyi arkadaşı ile tanışmış bir de anonime sahip olmuştu. Başlangıç tarihi:31 Ağustos 2019 Bitiş Tarihi:21 Eylül 2020 Kapak tas...