31:Yağız

2.5K 186 161
                                    

Oy sınırı geçmemiş ama bol bol yorum geldiği için bölüm geldi.

Sınır:45 oy 120 yorum

Yorum bol gelir diye düşünüyorum çünkü bu bölüm Yağız'ın anlatımından.
Birde Yağız'ın gönderisindeki yorumlarda geçen bölümde yorum yapanlar için ufak bir sürpriz var.

...

yagizelgin:Maç çıkışı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yagizelgin:Maç çıkışı

1268 beğeni 230 yorum

simple_strategy:Maçın en iyisi sendin
christimascarol:TeamYağız
edanilsuperide:Düşmeyelimde ne yapalım
gelmezsin:Maçı kazandın azıcık gülerek poz ver
mineuysal:Benim sevgilim olman için ne yapmam lazım
paramponcikde:Yağız bey yakışıklı olduğunuz kadar vay anasını avradısınızda

Maçın en iyisi ben olabilirdim ama Dila için en iyisi ben değildim anlaşılan. Gurur ile karşı masada gülüşerek oturuyordu.

"Kardeşim karadenizde değil de, karşı masada batırdın galiba gemiyi."

"Yok, basit bir hoşlantıydı sadece belki onunla şarkı söylemek hoşuma gittiği için onu kendime yakın hissetmiştim."

Barış ben senin ciğerini bilirim der gibi bana bakıyordu. Gerçektende ailemden sonra beni en iyi tanıyan kişi oydu.

"Neyse ne oğlum, sen yakışıklı adamsın bir sürü kız yürüyor sana. Daha çok kişiden hoşlanırsın yani. "

Barış bana nazaran daha çapkındı. Ben ise gerçekten hoşlandığım kişilerle sevgili olmayı tercih ederdim. Hem lisedeydik, daha önümüzde koca bir hayat vardı.

Barış telefonuna dönünce bende gelen mesajlara bakmaya karar verdim. Övünmek gibi olmasın ama mesaj atan çoktu. Mesajlarda gezerken bir kullanıcı dikkatimi çekti. Bir sürü mesaj yazmıştı. Kullanıcı adı da hayli ilginçti.

kurbagaprenses:Ben kurbağa prenses

kurbagaprenses:O prens değil miydi diyeceksin haklısın ben kendime uyarladım

kurbagaprenses:Bir öpücük versen bende prensese dönüşürüm belki

kurbagaprenses:Beni seni almazsam gözlerim açık giderim

kurbagaprenses:Bir yanıt versen evde dans edeceğim

kurbagaprenses:Dışarıda dans edemem kusura bakma, deli damgası yemek istemiyorum.

Kızın profilinde hiçbir şey yoktu. Fake hesaptı ama ilgimi çekmeyi başarmıştı.

yagizelgin:O kadar kötü mü dans ediyorsun?

kurbagaprenses:Oha, ben öldüm cevap verdin

yagizelgin:Evet, mesajların dikkatimi çekti

kurbagaprenses:Ah bu eveti nikah masasında da desen.

yagizelgin:Yavaş, bu kadar da hızlı yürünmez

kurbagaprenses:Kusura bakma bir anda cevap verince gaza geldim

"Neye gülüyorsun oğlum?"

"Hiç bir kız mesaj atmış da ona."

"Hah işte şöyle, gül mutlu ol."

Kız beni güldürmeyi başarmıştı. Bozulan moralim biraz olsun yerine gelmişti. Aslında bazen bir şey olmuyorsa belki daha güzeli olacağı içindir der annem. Belki kaderin benim için farklı planları vardı.

Dila'dan hoşlanmıştım ama aşık değildim. O kadar büyük bir duygunun var olduğuna da pek inancım yoktu. Aşk gerçekten varsa bile bana uğrayacağı konusunda pek umudum yoktu.

Dila kırılgan bir kızdı ve küçükken tanıdığım kızı hatırlatmıştı. Onunda kilosu vardı ve mahalledeki çocuklar onunla dalga geçerdi. Ben ise onunla arkadaş olmayı seçmiştim. Belki hatıralarımda yaşayan o kız yüzünden kendimi Dila'ya yakın hissetmiştim.

Belkilerin dışında bildiğim bir şey vardı. Dila'nın mutlu olması beni de mutlu ederdi. Mutlu olmayı hak ediyordu. Kendine güvenmeyen o kırılgan kız belki Gurur sayesinde kendine güvenmeyi başarırdı.

Onlar bu hikâyenin kahramanlarıydı. Büyük ihtimalle benimde bir hikayem olacaktı.

....
Yağız severler, Yağız'ın hikayesi gelsin mi? Bence gelsin.

Bir de anonim için ismi sizin aranızdan seçmek istiyorum. İsminizi yazar mısınız?




dedikodu / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin