5 yıl sonra;
"Kim dedi ki buna bu kadar ünlü ol diye."
Ferah, kıskançlıktan delirmiş halime alttan alttan sırıtıyordu.
"Dila, sen değil miydin müzik senin hayalin peşinden git diyen."
"Bendim ama ben bu kadar ünlü ol mu dedim? Allah'tan zayıfladım yoksa bu kızlar çalardı sevgilimi benden."
Ferah'ı sinirlendirmiştim. Çünkü bana dik dik bakıyordu.
"Sen akıllanmazsın. Gurur seni çok seviyor. Her halinle seviyor. Zayıflamak senin tercihindi. Yalan değil önceden fıstıktın, şimdi fıstıklı baklava oldun."
Haklıydı. Gurur beni gerçekten çok seviyordu. Hep destekliyordu. Aslında attığı fotoğraf ve açıklama beni etkilemişti ama kızların yılışık yorumlarını görünce deli olmuştum.
gururerdemli:Benim yine aklıma şarkılar doluşmuşken. "Dila" isimli albüm yakında sizlerle.
50.000 beğeni 150.000 yorum
xxxx:Sevgilinin yerinde olmak için her şeyimi verirdim.
ttt:Of be yaktın geçtin
ferda:Benim içinde şarkılar yazsana
Ferah yanıma gelmişti. Benimle birlikte yorumlara bakıyordu.
"Okuma daha fazla sinirini bozmaktan başka bir işe yaramayacak. Hem baksana albümünün adını senin adın koydu daha ne yapsın?"
"Evet çok tatlı."
Aşık aşık sırıtmaya başlamıştım. Gurur benim ilk aşkımdı ve son olacaktı. Buna bütün kalbimle inanıyordum.
"Bir de Gurur sana düet teklif etmemiş miydi?"
"Evet etti de ben utanırım."
"Senin şu kabuğunu tam anlamıyla ne zaman kuracağız biz."
"Çıkmaz ayın son çarşambası."
Ferah, seninle uğraşamayacağım der gibi kafasını sallayıp eline telefonunu aldı. Bu seni daha fazla umursamayacağım demek oluyordu.
Ferah ile ilk tanıştığımız zamanlar aklıma geldi. Saçma sapan şeyleri kafama takan biriydim. Benim özgürleşmeme yardım etmişti. Sonra Gurur girmişti hayatıma. Beni aşk ile tanıştırdı. Esil, Yankı ile evlenmişti. Maalesef onu hayatımdan çıkaramamıştım. Yağız ile arada görüşüyorduk. Çok tatlı bir sevgilisi vardı. O da aradığı aşkı bulmuştu.
Ben Hukuk fakültesini bitirmiştim. Şimdi stajda sürünüyordum. Ferah, moda tasarım bölümünü bitirmişti. Kendine bir butik açmıştı. Kendi işinin patronu olmuştu. Hala inanamasamda Cihangir ile sevgiliydi. Genelde inişli çıkışlı bir ilişkileri vardı. Cihangir ise aile şirketlerinde çalışıyordu. Zengin olunca işin hazır oluyordu tabii.
Ferah ile biz ev arkadaşı olmuştuk. Ailemi ikna etmek baya zor olsa da başarmıştım.
"Ben acıktım Dila, kalk bir şeyler hazırla."
"Neden yemek iş hep bana kalıyor?"
"Çünkü sen güzel yemek yapıyorsun."
"Hem Cihangir de gelecek. Gurur da gelecektir büyük ihtimalle o yüzden bir şeyler hazırlamalısın."
Sevgilisi de gelecekti ama yemek hazırlayan ben olacaktım.
"Hadi o zaman kaldır o kıymetli kıçını beraber yapalım."
Oflaya, puflaya benimle mutfağa gelmişti. Tavuk sote, pilav ve cevizli damla çikolatalı kek yapmıştık. Çoğunu ben yapmıştım.
"Ve bitti. Çokta zor değilmiş Ferah Hanım değil mi?"
"Bence baya zorluydu."
Birlikte masayı da hazırladık. Cihangir kesin gelecekti ama Gurur bana kesin bir şey söylememişti. Gelebilirim belki demişti. Bu aralar albüm çalışmaları yoğun geçiyordu.
Kapı çalmıştı. Ferah koşarak kapıya gitti. Gelen Gurur olsa bende koşardım muhtemelen.
"Hoş geldin canım."
"Hoş buldum güzellik."
Aşk böcekleri, onları sarmaş dolaş karşımda görünce kendimi buluşma zorla götürülen sap arkadaş gibi hissetmiştim.
"Nasılsın Dila?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim."
Muhabbet etmiştik biraz ama Gurur gelmemişti. Hem Cihangir'i bekletmek olmazdı hem de yemekler soğurdu.
"Hadi sofraya geçelim." dedim
"Gurur gelmeyecek mi?"
"Gelmeyecek, zaten kesin geleceğim dememişti."
Sofraya geçerken kapı çalmıştı. Bu sefer kapı açma işi bana kalmıştı. Belki gelen Gurur'dur. Kapıyı açtım ama beklenen kişi değildi. Hiçbirimizin beklemediği bir misafirdi. Ve durumu iyi gözükmüyordu.
....
Özel bölümde burada kesilir mi? diye serzenişte bulunduğunuzu duyuyor gibiyim ama daha bölüm yazmak istediğim için burada kestim. Bol bol yorum bekliyorum.Ödevleri yazmaktan buraya uzun zamandır yazmıyordum. Bu bölüm benim gibi ödev mağdurlarına gelsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedikodu / texting
Humor(Tamamlandı.) Her şey okul gazetesinde çıkan bir dedikodu ile başlamıştı. Hoşlandığı çocuk ondan nefret etmeye başlamış, en iyi arkadaşı ile tanışmış bir de anonime sahip olmuştu. Başlangıç tarihi:31 Ağustos 2019 Bitiş Tarihi:21 Eylül 2020 Kapak tas...