bölüm 3 bağlarımı çözemiyorum

3.1K 86 12
                                    

havada nefesin var boğuluyorum

Lavinin anlatımından

nefes alamıyorum kalbim o kadar hızlı ki göğüsüme sığmıyor sandım. Onu en son 2 yıl önce görmüş ne kadar arasamda bulamamıştım onu düşünmek bile beni heycanladırırken karşımda görmek kalp ritmimi bozmuştu.

anlındaki saç tutamlarına siyahı çalan gözlerine kemerli burnuna beyaz tenine bakmaya doyamadan gözlerim bana ihanet etti.

karşımda duran taş kalpli sevdiğime son bı kez bakıp gözlerimi kapattım.

2 hafta sonra yazarın anlatımından

dokunulmaz olur küçükken çocuklar fakat Lavinin 4 yaşında dokunulmazlığı kalkmış hastalıklar etrafına kara bulut gibi üşüşmüştü. birini sevmek bile zordu onun için. öyle ki hayatında ilk defa aşık olmuş ona olan sadakati sevgisinin önüne geçmişti. Şimdi sırf sevdiği çocuğu gördüğü için 2 haftadır komadaydı. bu kadar narin olması onun suçu değildi elbet.
Etrafında dönen oyunlardan bı haber olan kalbi kırılan kız çok güvendiği ablasının bile onun ölmesi için can attığını bilmiyordu.

Lavin hanzarı gördükden sonra heyecan dan kalp krizi geçirmiş iri gözlerini kapatmış 2 haftadır açmamıştı.

Hanzar önünde bayılan kalbi kırılan kızı kucaklayıp hastaneye götürmüş bidaha yanına uğramamıştı.
Müdür ayline haber vermiş Aylin ise şaşırıp hastaneye gitmiş ardından tekrar eve dönmüştü...evet annesini ve babasını aramadan kardeşine bakıp eve dönmüştü.
Sinirlendiği nokta hanzarın Lavine dokunması! Hanzar sadece onundu. inanıyordu Hanzar onu sevmese bile alışcaktı. Lavin iki gun sonra ölcekti fakat o sağlamdı ona bişey olmamıştı olamazdı Hanzarı tatmin edebilir onla yaşayabilirdi.

ertesi gün okula gitti.bi kaç öğretmen Lavinin nasıl olduğunu sorsada aynı diyip geçiştirdi.bu akşam hastaneye gidip kardeşinin durumunu öğrenmesi gerekiyordu.

Ders zili çalsada kantine inip hanzara bakındı bulamayınca üzgün bi şekilde sınıfa girdi. Mirayla aynı sınıfta olan Aylin Mirayı görünce yüzünü buruşturup sırasına oturdu. Yanına üşüşüşen tayfasını görememezlikten gelip kafasını sıraya koyup uyuklamaya başladı.

Hanzar evinden oturmuş viskisinden yudumlarken kapısı çaldı. Üstünde hiç birşey yokken altında siyah Calvin Klein markası eşofman vardı. kapıyı açıp gelene baktığında karşısinda emre,Burak,Can,Melih ve tanımadığı üç kız kapıda dikiliyodu.
Hanzar bişey demeden kapıyı aralayıp içeri geçip üstüne Beyaz tişört geçirip koltuğa yayıldı.kızlardan esmer olan hanzarın yanında otururken sarı ve kızıl saçlı olan diğer çocukların yanına geçtim.

Emre koltukda yayılan hanzara bakıp alayla "ölü gibisin amınakoyim" derken Hanzar ona baygın bakış atıp "bu akşam haraç var" dedi.

Melih "bu akşam mıydı o ya işim var benim ben gelmesem olmazmı"

"ne işin var olum her zaman beraber giriyoruz gelmezsen sikerim belanı"

"boş yapma it Night barda ki demirin kardeşi kayayla iddiaya girdik araba yarışı yapcaz siz gidin bu akşam yarın akşam ben de katılırım"

"Lan yarram yarın akşam haraç mı var. Sikerim iddianı gelmezsen gelme"

"Sik beni emre"

çocuklar konuşmaları gülerek dinlerken Hanzar kafasının koltuğa yaslamış kendi kafasına masaj yapıyordu. Yanındaki esmer güzel hanzarın ellerini yavaşça tuttu "ben yaparım istersen" dedi. Hanzar kıza kısa bı bakıp atıp kafasını sallayıp ellerini dizlerine koydu ve tekrar koltuğa yaslandı.kız kırmızı ojeli uzun tırnaklarını yavaşca hanzarın şakaklarında döndürmeye başladı.hanzar kızın batan tırnaklarını umursamadan masajın işe yaramasını bekliyodu fakat işe yaramıyordu.kızın ellerini itekleyip bı viski daha koydu kendine ardından bı yudum alıp çocuklara döndü "gidin artık dinlencem" diyip yatak odasına doğru yola koyuldu.

Odaya girip tişörtünü çıkarıp odanın bı köşesine attı ardından da kendinizi yatağa bıraktı. Tavana bakıp gözlerinin yorulmasını bekledi.

iki hafta önce olanlar geldi aklına. Bıraktığı hastaneye bidaha uğramamıştı hatta unutmuştu. iki hafta içinde okula bi kez gitmiş babasının yardım kampanyası imzalamış ardından beklemeden çıkmıştı okuldan. Fakat Aylini görmüştü mutluydu yüzü gülüyordu. Büyük ihtimalle kardeşi daha iyi diye düşündü. Nereden bilebilir ki kardeşi komada olduğu için mutlu.nerden bilebilir kalbi kırılan kız komada.nerden bilebilir kalbi kırılan kız kimsesiz yatıyor hastanede.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin