bölüm 25 aşk seni bulsun

1.1K 32 3
                                    

Denemekten yoruldum

Zile basıp ablasının açmasını beklemişti umarım evdedir diye düşünmeden edemiyordu ki kapıyı açan ablasıyla rahatladı.kalbi hanzar için hala heyecanla atarken ablasına tebessüm edip içeri girdi.
Aylin ona ve kucağında ki köpeğe ters bı bakış atıp konuşmak yerine salona geri döndü.
Lavin de hemen arkasından ilerleyip odasına doğru yürüdü. Salon kapısının önünden geçerken içeri kısa bir göz attı.
koltukta mayışmış ablasına ardından masada duran içkilere baktı. hiç bişey demeden odasına çıktı. köpeği yatağının üzerine bırakıp kapısını kilitledi ve banyoya doğru yürüyüp içeri girdi. duş almak için üstündekileri çıkarmaya başlayacaktı ki üstündekinin hanzarın olduğunu hatırladı. Yavaşca boğaz tarafından tutup kendine doğru çekti.
Derin derin koklamaya başladı lâkin bianda kalbi hızlanmaya ve acımaya başlamıştı. Bunu umursamadan derin bir nefes daha aldı ve üstündekini çıkardı. Kirli sepetine atmak yerine dolabına asmaya karar verdi.
Ardından altındaki eşofmanı çıkardı.
İç çamaşırlarıyla kaldığı zaman altındaki Baxterı fark etti ister istemez gülerken eli südyen kopcasına gitti. Onuda çıkardıktan sonra hanzarın Baxterını çıkardı. Utançtan gözlerini kapatıp tebessümünü bastırmaya çalıştı. Banyo kabinine girip kapıyı kapattı ve sıcak suya teslim etti bedenini.

Hanzar Lavini bıraktıkdan sonra evine uğramak yerine Emre'nin yanına hastaneye doğru sürdü. Arabada ki pis köpek kokusuna suratını buruşturup arka camları açtı. Bı süre sonra hastaneye geldi ve arabadan inip içeri girdi. Direk Emre'nin odasına doğru yürüdü. kapıyı tıklamadan açıp içeri girdi. emre ruhsuzca dikmiş başkışlarını bir duvara ordan ayırmıyordu gözlerini. Hanzar bu haline başını sallayıp yanına doğru ilerledi. Ne iletişime geçiyordu insanlarla ne bı tepki veriyordu. Hayata küsmüştü. Hanzar da konuşmak yerine yanında olduğunu hissetmesi için saatlerce yanında sessizce oturdu. Durumu daha da kötüyü gidiyordu. yakında akıl hastanesine yatırcaklardı. Ama o deli değildi. Soyutlanmışdı dünyadan. Tepki verme yetisini kaybetmiş duygularını bulamıyordu. Duygularını da gömmüştü sevdiği kızla beraber.

Hemşire içeri gelip Emre'nin ilacını verirken Hanzar sessizce odadan çıkıp Melihi aradı. Nerde. Buluşacaklarına karar verip oraya doğru sürdüler.  Hanzar arabasını gelişi güzel park edip lord bara doğru yürüdü. İçeri girip son ses müziği dinledi. Arkasında hissettiği bedenle kaşlarını çattıp kafasunu çevirdi.

"Dikilmeye mi geldin çıkta geçelim"

Hanzar kızın asiliğine dudak kıvırıp yavaşça kenara çekildi. Kız gözlerini devirip içeri girdi. Hanzar kız gözden kaybolana dek arkasından baktı.

"Ne bekliyosun olum"

melihin sesiyle başını çevirip
Girişte ona şaşkınca bakan melihe baktı.
Cevap vermek yerine önden ilerleyip gördüğü siyah merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.melih ve can da arkasından ilerleyip yukarı çıkarken Hanzar uzun koridora girdi. çocuklar homurdana homurdana arkasından yürürken Hanzar gördüğü ilk kapıdan içeri girdi.

Nazım içeri giren Hanzarla kaşlarını çattı ve silahına doğru hamle yaptı. Hanzar bu hareketini görmemezlikten gelip koltuğa oturdu.

"Hayırdır"

"Parayı ver nazım uğraştırma beni"

Nazım kaşlarını çatıp "parayı dün gece aldılar başka kapıya" dedi.

Hanzarında nazımın cümlesiyle kaşları çatıldı ve kapıda onlara şaşkınca bakan melihle ve cana baktı. Yüzlerinden anlıyordu ki parayı onlarda almamıştı.

"Kim aldı parayı"

"3 tane kız geldi. Nası yaptılarsa korumaları etkisiz hale getirmişler benden parayı istediklerinden karşı çıktım ama silah doğrulttu blöf yaptığını düşündüm kolumu vurdu sürtükler bende ki silahı da da onlar gelmeden bı saat önce yattığım kadınla anlaşma yapmışlar etkisiz hale getirmişler.
Sen gönderdin sandım sen göndermediysen kim bunlar"

Hanzar çatılan kaşlarıyla melihle ve cana baktı. Onlarında hanzardan pek bı farklı yoktu. Hanzar ayağı kalkıp uzun ama dar olan koridorda yürüdü. Siyah merdivenlerden inip çıkışa doğru yürüdü.
Melih ve can odadaki adamla yalnız kalmıştı. Hanzar dışarı çıkacağı vakit arkasından gelen bağırış sesleriyle bakışlarını oraya çevirdi.

Büşra içkisini fazla kaçırmış ve bı adamın kafasında şişe patlatmıştı. Hanzar başını çevirip sesin olduğu yine baktığında o kızı bı adamın üstüne atlamaya çalışırken görür.
Melih Can ve nazım aşağıdaki sesleri duyup hızla odadan çıkıp merdivenden aşağıya bakarlar. Nazım kızı hatırlamış gibi

"bu o sürtük. Kolumu vurup parayı alan sürtük"

Melih ve can adamın söyledikleriyle kaşlarını çaterken kapıda dikilen Hanzar başını kaldırıp merdiven başındaki Melih ve cana baktı.

Çocuklar merdivenden inip hanzarın yanına doğru yürürken nazım odasına geri döndü. Korumalar kavgayı ayırıp sorun çıkaranları dışarı atarken hanzarın yanından geçen Büşra Hanzar ters bı bakış atıp korumadan kolunu bırakması için kollarını salladı.

Çocuklar hanzarın yanına gelmiş Büşrayı çatık kaşlarıyla bakmaya devam ediyordu.
Büşra kapıdan çıkıp gözden kaybolduğunda can Hanzara dönüp "haraç kesen bunlarmış"dedi. Hanzar başını sallayıp dışarı çıkınca can arkasından şaşkınca bakmaya devam edip bağırdı "ne yani biliyomuydun" dedi ve melihle hanzarın arkasından gitti. Hanzar başını sallayıp "yeni tahmin" dedi. Ve taksi çağıran Büşraya baktı.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin