bölüm 5 içimde bıraktığın acıyla

2.5K 52 7
                                    

Bahar diyordun söyle güz mü geldi.

Lavin kapıyı çalıp açılmasını bekledi.ardıdan kapıyı açan ablasına özlemle baktı.onu kırdığını düşünüyordu. haftalar sonra gelmiş dalga geçer gibi kapıdan bakıp gitmişti.bu ablasını hem üzmüş hem sinirlendirmiş olmalıydı.
Derin bı nefes alıp hafif tebessümle ablasına sarıldı.
Aylin kardeşine şaşkınlıkla baktı hangi ara komadan çıkmıştı lânet olası?
Dün gece hanzarla yatmıştı. Sabah erkenden kalkıp ona kahvaltı sürprizi yapıcaktı.fakat bu mutluluğu komadan ne ara çıktığını anlamadığı kardeşi bozmuştu yetmezmiş gibi haznarın gözlerinin içine bakıp ağlatmıştı! tanrım herşeyi mahvetcek diye aklı çıkıyordu.o ağlayıp gittikten sonra Hanzar hiç bişey sormamış sigarasını yakıp çıkmıştı.
Bıkkın bı nefes verip kardeşine sahte bı tebessümle sarıldı.ardından kapıyı açıp içeri aldı. Kardeşine oturması için salonda ki koltuğu gösterdi, ardından konuşmaya başladı.

"bitanem.nasıl özledim seni. her gün yanına uğrasamda malesef seni göstermiyorlardı.malum okul var gündüzleri gelemiyodum ama mutlaka her akşam uğruyor durumunu kontrol ediyordum.aklım hep sendeydi."

Lavin ablasının sözlerine anlam veremedi. hastanede ki hemşeri ona yanına kimsenin uğramadığını hatta tanıdık birini arayıp haber verebileceğini söylemişti.
Kafasını bunlarla yormayı bırakıp ablasına tebessüm edip

"Bende seni çok özledim fakat sorun olmassa duş alabilir miyim çok yorgunum"

"Tabi bitanem sen dinlen bende sana atıştırmalık bişiler hazırlayım"

"Hayır abla zahmet etme duş alıp uyumak istiyorum"

"Peki madem iyi ihtirasler"

Lavin ablasına tebessüm edip yukarı çıkıp odasına girdi.derin nefes alıp ilaçlarına baktı.içmeyecekti yine.banyoya girip küvette su ve duş Jeli ile doldurdu.
ilk önce beyaz son bahar elbisesini ardından siyah iç çamaşırlarını çıkardı.
Beyaz narin vücudunu sıcak suyun merhametine bırakıp suya sırt üstü yattı.yavaş yavaş kafasını suya gömdü.
Uzun kahverengi saçları suda yüzerken iri gözleri kapanmış sadece 10 saniyeden aritmiler başında bitmişti.kalbi nefessizlikten acımaya başlamış durma korkusunu yaşıyordu.
Lavin ne kalbinin korkusunu ne de başında ki aritmileri umursamadı.

Bı dakika tam bı dakika durdu.normal insana göre oldukça kısa süren bu süre Lavine bir saat gibi geldi. Kafasını yavaşca çıkardı. isyan edip ona sinirlenmiş gibi hızla atan kalbinin acısına yüzünü buruşturmadan edemedi.

Kendini yıkandıktan sonra altına siyah tayt üstüne gri bol kazak giymiş şimdi yatağında bağdaş kurmuş kitap okuyordu.
diğer sayfaya geçiceği sıra kapısı çalındı.
açılan kapının arasından ablası kafasını uzatmış ona "tatlım müsait mısın? funda ve Alya seni merak etmiş, ne zamandır ulaşamıyorlarmış sana" Lavin ona bakan ablasına tebessüm edip "tabi, bende onları özledim ne zamandır görmüyorum"Aylin ona gülüp çıkacakken aklına bişey gelmiş gibi durdu.ardıdan Lavine bakıp "bebeğim ben bu gece night barda olcam gelmezsin biliyorum ama gelmek istersen ara adresi atarım"Lavin onaylarcasına gözlerini kapatıp tekrar açtı ardından içeri giren Funda ve alaya ya görüp ayağa kalktı her ikisine de kocaman sarıldı.

üç arkadaş 2 saat boyunca vakit geçirmiş şimdi ise funda alya ile dışarıdan çıkmak için Lavini ikna etmeye çalışıyorlardı.

"kanka gezelim biraz hem bayadır görüşmüyoruz da en azından avm'ye falan gidelim dimi fundacım"

"Hayır ya ne avm'si bara gidelim.Lavin bak hem ablan da sana söylemişti night bar da olcaklarını bizde gidelim oraya hem demiri de çok merak ediyorum çok yakışıklı diyorlar"

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin