bölüm 8 kavga

1.9K 50 8
                                    

Neyleyim doğan günü, neyleyim sensiz günü?

Funda dirseğini Burağa geçirip sinirle tısladı.

"ne saçmalıyorsun. öyle bişey olmayacak çekil arkamdan"

"dayak yemeye bu kadar hevesliysen tabi çekiliyorum.baksana nasıl her an üstüne atlıyacak gibi duruyor."

Burak'ın cümlesiyle beraber fundanın bakışları burcuya kaydı. Korku dolu gözlerle burcuya bakarken arkasında ki beden bağırarak konuştu.

"An itibariyle.."

Cümlesini bölen fundanın dudaklarıydı.

Funda korkuyla arkasında ki bedene dönüp dudaklarını dudaklarına bastırdı.geri çekileceği sıra Burak fundanın belinden tutmuş geri çekilmesini engellemişti. funda sinirle burağın dudağını ısırmıştı lakin ters tepmiş burağın onu daha çok öpmesine vesile olmuştu. Burak hafif çekilip tekrar ufak bı öpücük koydu. Ardından yarım Kalan cümlesini tamamladı.

"an itibariyle funda sancak sevgilimdir ayağınızı denk alın"

funda sinirle yanında ki bedene bakarken Burak göz kırpıp ona piç gülümsemeyle bakan arkadaşlarının yanına gidip oturdu.

Alya şaşkınca olan biteni izlerken funda sinirle kantinden çıktı. Miray da fundanın ardından tayfasını umursamadan sinirle okula yöneldi.

Hanzar ve çocuklar herkes derse girdiğinde okuldan çıkmış çoğu zaman takıldıkları eski ama onlara ait olan boş fabrikaya gitmişlerdi. Fabrika ne kadar geniş olsada sadece iki katlıydı üst katta işkence odası ve yazane varken alt katta üç koltuk kenarda duran koca demirden yapılmış bi kova vardı. duvarlar Kendi yaptıkları grefiti ile doluyken akşamları koca kovanın içinde ateş yakıyorlardı.

yine üç çocuk fabrikaya varır varmaz kendini koltuğa atarken Hanzar direk yazaneye yöneldi.

Çalışma masasının yanındaki sandalye ye oturup çekmeden laptop çıkardı.
Demirden dün gece kaşla göz arası çaldıkları laptopda demirin sonunu getirecek şeyler olduğunu umuyordu.
lakin güçlü bir şifre vardı. Buda umduğunu doğruluyordu. Burağı arayıp yukarı çıkmasını söyledi.
Burak hanzarın yanına gidip masadaki laltopu aldı ne isteyeceğini tahmin etmek zor değildi. kendisi yakın arkadaş olmanın yanında kaliteli işini iyi yapan hacker'dı.
laptopu aldıktan sonra gmail'ine kod göndermemeye dikkat ederek değiştirdi. ardından kendi yazdığı gmail ile kendine kod gönderdi ve şifreyi yenileyip değişirdi.
Hanzar Burak laptop da oyalanırken kendine bi sigara yakmış kafasını arkaya atmıştı.
demirle olan düşmanlığı çocuğuna dayanıyordu. Çocukken ne kadar iyi bir dost olsalar da demirin babasının annesini öldürmesi bu dostluğun sonunu getirmişti.
Demirin babasının suçu kanıtlanamadığı için hapse girmemiş hâlâ daha dışarda it gibi geziyordu. Hanzar anne acısıyla ve özlemle büyüyen bir çocuk olsada şimdi aklı yerindeydi ilk işi o şerefsizi Kendi elleriyle öldürmek olacaktı. metin bey Hanzardan kaçmak için ülke ülke geziyordu. Lakin hanzarın attığı her adımdan aldığı her nefesten haberi vardı.

düşüncelerini bölen Burak'ın "tamamdır abi" sözü olmuştu. hanzar başını sallarken Burak bi sigara yakmış oturduğu koltuğa daha çok yayılmıştı.

Hanzar kısık gözlerle karşısındaki laptapa baktı. ardından ayağa kalkıp laptapu eline alıp Burağa döndü "ben gidiyorum akşam yine gelirim kaybolmayın bı yere şunu çözcez" elinde ki laptapu kaldırıp Burağa gösterdi ardından bişey demeden kapıdan çıktı.

Burak yayıldığı koltukta başını yaslayıp gözlerini kapatıcaktı. fakat cebinde çalan telefon buna engel oldu. farklı çalan meledi ile kaşlarını çattı. ardından fundanın telefonu olduğunu hatırladı. Kantinde telefonu alıp cebine atmıştı. funda o kadar dalgındı ki cebinden alınan telefonu fark etmemişti bile. Dudakların kıvırıp telefonu açtı.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin