Dalmışım gözlerine
gözlerini aldığı yabancı kokuyla aralarken başının ağrısıyla yüzünü buruşturup yataktan doğruldu. Etrafına bakmasıyla daha önce gelmediği ve görmediği bi odada olduğunu anladı. Hızla yatakdan kalkıp etrafa daha dikkatli baktı ahşaptan yapılmış bir evde olduğunu gördü. İçerisi oldukça sıcaktı lakin camdan gördüğü kadarıyla Aralık ayının getirdiği rüzgar hünerlerini sergiliyodu. Derin bı nefes alıp kalbinin yavaşlamasını istedi. yavaş adımlarla ahşap kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açar açmaz karşısına sağ tarafta salon sol tarafta mutfak çıktı. Kalbini dizginlemek ister gibi bı kez daha derin nefes aldı. salona doğru ilerleyince karşına bir şömine koltuk ve yer yastıkları çıktı.kimseyi bulamayınca arkasına dönüp mutfağa doğru gidicekti lakin karşına çıkan kişiyle daha fazla derin nefes alması gerektiğini fark etti.
titrek nefeslerle üstü çıplak altında eşofmanla mutfak camında sırtı ona dönük sigara içen hanzara baktı. Şaşkın bakışları hanzarın çıplak sırtındayken Hanzar bitirdiği sigarasını camdan aşağı attı ve camı kapattı. Arkasını döndüğü esnada ona şaşkın şaşkın bana Lavini gördü. Kaşlarını çattı ve Lavinin baktığı yere baktı kafasını yavaşça eğip memelerine baktı ve hızla eliyle memelerini kapatıp Lavine döndü "seni bu dağ evine benitaciz et diye getirmedim"
Lavin hanzarın hareketine ve kurduğu cümleyle daha da şaşırırken gözlerini kapatıp tekrar açtı ve hanzarın gözlerine baktı.
ellerini memesinden çekmiş yavaş adımlarla salona doğru yürüyen Hanzar Lavini arabaya aldığı gün uyuya kaldığı ve kendini biraz iyi hissetmesi için dağ evine getirmişti.Lavin hanzarın tekrar ciddi olunduğu görünce yavaşça yutkunup ona doğru ilerledi.
"Neden burdayım burası neresi"
"dağ evi, kendini iyi hissetmen için getirdim uyanmanı bekledim ben çıkacam şimdi sende şehre dönmek istersen buzdolabının üstünde can'ın numarası yazıyor onu ararsın alır seni."
Lavin konuşmak için ağızını açtı lâkin Hanzar onu dinlemek yerine Lavinin az önce çıktığı odaya girip kapıyı kapattı.lavinin şaşkın bakışları kapıdayken bı kaç dakika sonra Hanzar üstünde siyah sweatshirt altında siyah pantolon ile çıktı elindeki telefonla birini ararken kapıya doğru ilerleyip ayakkabılarını giydi.
Lavine dönmeden "başına bişey gelsin istemiyorsan tanımadıklarına kapıyı açma"
dedi ve kapıyı kapatıp siyah Porschesine binip hızla uzaklaştı.Aklında milyon tane sorularla yalnız kalan Lavin şöminenin başına oturup şömineyi izledi. Bugün olanları değilde iki gün önce olanları hatırlayınca göz yaşlarını tutamadı. Bu sefer sessiz sessiz ağlamak yerine hıçkıra hıçkıra ağladı. Hıçkırıklarını ahşaptan yapılmış duvarlar yutarken yere yatıp düşünmemeye çalışıp uyumayı denedi ve ıslanmış kirpiklerini kapattı.
Şöminenin çıtırtılarıyla uyanan Lavin gözlerini araladı ve yavaşça yattığı yerden doğruldu. Saat 5 olmuş hava kararmaya başlamıştı. Şömine hala yanmaya devam ederken sönmesin diye hanzarın gitmeden önce köşeye bıraktığı kütükleri içine koydu.
Salonu ve mutfağı aydınlatan şömine sayesinde ışığı açma gereği duymadı lâkin ayağı kalkıp salondaki ve mutfaktaki pencerelerin perdesini kapattı. ardından kendine bir kahve yapmak için dolapları karıştırdı. Karşına çıkan açılmamış pakette 10 adet kahve görünce sıcak su hazırladı ve kahvesini yaptı. Mutfak masasına oturup düşüncelere daldı.Hanzar gibi biri nasıl olurda birinin iyiliğini düşünüp onu kendi evine getirirdi? hemde iyi hissetmesi için. o kadar kötü olmadığını oda biliyordu. Herkesin içinde kimseye göstermediği, zarar görmesinden korktuğu çocuk vardır. Gösterirse dışı gibi içini de yakmasından korktuğu çocuğu saklar herkes. Hanzarda herkes gibi saklıyordu lâkin şaşırması bunca yıl bunca ay yüzüne dahi bakmazken nasıl oldu da iyiliğini düşünmeye başladı? Üstelik nasıl güvenip de getirdi? Titrek bı nefes alıp acıyan kalbinin mesajını almış gibi hanzarı aklından atmaya çalıştı. Funda neredeydi? Emre hala hastanede mi yatıyordu? Hala ağlıyorlar mıdır?
gözünden akan yaşı silip kahvesinden bı yudum aldı. Ayağı kalkıp salona gidiceği sıra sabah kalktığı odadan gelen sesle mutfakda korkudan ağlayacak olan Lavin gelen ikinci sesle hızla gözlerini kapattı.
bundan sonra ki çoğu bölüm Hanzar Lavin ile olcak