bölüm 6 kendine has

2.2K 51 2
                                    

Ben belki korkak biriyim ama yine de sevebilirim.

Lavin derin bir nefes aldı. Fakat burnuna gelen alkol ve sigara kokusu genzini yaktı. Yüzünü buruşturup Funda ve Alya ya bakındı. Fakat iki kızı da göremedi. Garsona dönüp bı bardak daha soda istedi. Tekrar etrafa bakacığı sıra yanında bir hareketlilik oldu fakat dönüp bakmadı.

Demir korumanın onu aramasıyla haracçıların adamları olduğunu düşünüp aşağı inip kendisi kontrol etmek istemişti. fakat etrafa korkak gözlerle bakan korkak bir kız beklemiyordu. Şimdi ise korkak kızın yanına oturmuş onun etrafa tuhaf bakışlarını izliyordu. Gülmeden edemedi.
ve söze girdi.

"Görende daha önce bu tür yerlere gelmedin sanır. Uzaylı görmüş gibi bakıyorsun insanlara"

Lavin yanındaki konuşan Adana bakıp kaşlarını çattı.ardından ufak bı tebessüm edip cevap verdi.

"öyle gözüktüğümü bilmiyordum. afedersiniz ilk defa geliyorum alışkın değilim"

"Demek ilk gelişinde tek başına gelecek kadar cesaretlisin"

Lavin cevap vermek için azını açtı fakat mekanın çıkış-giriş bölümden gelen sesle oraya döndü. ardından içeri giren kişiye.

Hanzar, emre Burak ve Can Melihin iyileşmesini beklemeden demirden haraç almaya gelmişlerdi.normalde demirden almaz mekanının önünden dahi geçmezdi fakat işler değişmişti.iki düşman zamanında yaptıkları anlaşmayı bozmuş şimdi ise birbirine ölümcül bakış atıyordu.

Hanzar hala demirin yanında ki Lavini fark etmemiş demire doğru sinirle yürüyordu.

Aylin sesin geldiği yöne baktığında hanzarı görür ki, görür görmez ayağa kalkıp yanına doğru adımladı. onun gittiği yöne baktığında demiri görür fakat yanında kardeşini gördüğünde ufak çaplı şok yaşar.

Hanzar demirin bişey demesine fırsat vermeden suratına yumruk atar.demirse yüzünü buruşturup kaynayan burnuna ardından sinirle üstüne doğru gelen Hanzara ve arkasında onun adamlarını tutan hanzarın tayfasına bakar.

Lavinse korkuyla ona doğru gelen Hanzara baktı. onu görmesi bile kalbinin acımasına yeterken ne diye ona doğru geliyordu.

Hanzar geldiğinde ona değilde yanında ki adama geldiğini anladı fakat hanzarın yanındaki adama vurması onu fazlasıyla şaşırtmış ve korkutmuştu. Korkudan ağlamaya başladığında yerdeki adama baktı. niye kimse yardım etmiyordu?
yaralanmıştı fakat insanların tek yaptığı izlemekti. titreyen ellerini,titreyen sesini ve titreyen dudaklarını umursamadan yerdeki adama çöktü "iyi misin" diye fısıldadı.

Demir az önce konuştuğu kızı başında durmuş ağlarken beklemiyordu. Yattığı yerden "cesaretlisin"diyip güldü.ardıdan gözlerini kapatıp kanayan burnuyla birlikte ayağa kalktı.

Aylin kardeşini olduğu yerden izlerken şaşırmadan edemiyordu. Ne yapıyordu bu aptal?Hanzar niye o ikisini izliyordu? kıskançlık yine başına sardı. sinirle oraya gidiceği sıra Hanzarda bir hareketlilik oldu.

Hanzar demire tekrar vuracağı sıra başına biri çöktü. ayakta yumruk yaptığı elini indirip kaşlarını çatıp olcakları izledi.
küçük kız eğilip demirin kanayan burnuna bakıp titrek bir sesle "iyi misin" diye fısıldadı. Kızın sesinden belliydi ağladığı. Ne yani sadece yumruk için mi alıyordu? Demirin ayağa kalkmasıyla kızda geri çekildi. İlk Demire ardından ağlayan kıza baktı.
biliyordu bu simayı. Kalbi kırılan kız?
Ne yani demirin sevgilisi miydi? nasıl olurda öyle bı kız bu tür erkeklerden hoşlanır anlam veremedi. Ardından bu düşünceleri de kapı dışarı etti.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin