Sen yine bildiğin gülü kokla.
kızlar Lavinin evine varmış kapıyı çalıyordı. iki dakika sonra kapıyı sinirle açan Aylin kızları karışısında görünce daha sinirlendi.
"Ne işiniz var burda"
"Seni görmeyi gelmedik herhalde, çek şu kem gözlerini üstümüzden Lavine bakcaz"
"bu kem gözlerle sana İşkence ederim funda deli etme beni hem Lavin odasından çıkmadı tüm gün gidin başka bir zaman gelin"
"Tamam işte çık konuşcaz Lavinle"
"İlk önce benle konuş. Dün gece hanzarla Lavin eve niye birlikte geldi."
"Bu seni hiç ilgilendirmez tatlım çok bişey öğrenmek istiyorsan söyleyim yine. Lavin dün gece Hanzara açıldı ona onu ne kadar sevdiğini ve aşık olduğunu söyledi şimdi çekil önümden arkadaşımla konuşcam"
Funda Alya ile Lavinin odasına çıkarken arkalarında şok geçiren bı Aylin bırakmışlardı. Lavinin odasının önüne geldiklerinde kapıyı açmaya yeltendiler lâkin kapı kilitliydi. Alya üzgün bi şekilde Fundaya bakarken funda Alyaya kısa bı bakış atıp "Lavin kapıyı aç biz geldik" diye bağırdı. İçerden ses gelmeyince iki kızda endişelenmişti fakat ardından gelen kilit sesi ile derin bı nefes verip kapı arasından kırmızı gözlü Lavine baktı. Tüm gün ağladığı o kadar belliydi ki. Gözleri şişmiş dudakları ve burnu kızarmış saçları dağılmış burnunu çekip duruyordu. Kızlar üzgün bir şekilde arkadaşına sarılıp onu teselli etmeye çalıştılar. Funda dün gece için özür dilese de lavin bunun illa olucağını ve onun suçu olmadığını söylemişti.bir süre sonra kızlar oturduğu yerden kıvranmaya başlayınca Lavin bişey söylemek istediklerini anladı gülmemek için kendini zor tuttu.
Alya Lavine bakıp "bişey söylememiz gerek" dedi.
"Sorun mu var"
"Yaaani sayılır ama gitmek zorundayız yoksa o öküz Burak beni pasaklı halimle götürmekle tehdit etti" alya Fundanın susması kolunu cimcikledi.
"Ne oluyor" Lavinin kibar ve meraklı sesine funda cevap verdi.
"Burak akşam bizi bir davete götürcekmiş. emre alyayı aradı ona elbise göndercek Burak da bana göndercek seni büyük ihtimalle can alır. Ne iş çeviriyolar yine bilmiyorum ama üç kız lazımmış onlarada yani sende geliyorsun bizle. Akşam sekiz gibi alcaklar bizi"
"Ben gelmesem yani gelmek istemiyorum"
"Geliyorsun tatlım gelmezsen ben rezil olcam ve aptal buraktan da intikam almak zorunda kalacam beni bunlarla uğraştırma iki saat durup gelcez. Hem Saat altıya geliyor nerde kaldı bu elbiseler."
"Gerizekalı Burak sana evine göndercem demedimi? Gelmiştir kargo ama senin evine"
Alya Fundaya söylenirken zil çaldı. Lavin kızlara gülüp kapıyı açmak için merdivenden indi. Lâkin Kapı kapanmış kargocu gitmiş Aylin elindeki kutuyu açmaya çalışıyordu. Lavin ablasının yanına gidip yavaşca elinde ki kutuyu aldı. Aylin Lavine kutuyu gösterip "bune" diye sordu. "Elbise sanırım" diyip merdivenden çıkıp odasına girdi.
Funda Lavinin elindeki kutuya bakıp "oha senin ki geldiyse bizim ki de gelmiştir"diyip ayağa kalktı ve koşarak kapıya yöneldi. Alya Lavini öpüp "orda görüşürüz" dedi ve fundanın peşinden odadan çıktı.
*
Hanzar mekandan çıkıp evine doğru sürdü. Saat 8 olmuş çocuklar kızları Almaya gitmişti. Evin garajına arabayı bırakıp eve girdi.direk odasına girip kendini banyoya soğuk duşun altına bıraktı.
*
Burak Fundaya kırmızı elbise göndermiş nasıl durucağını merak ettiği için erkenden yola çıkmıştı. Şimdi ise arabadaki kahverengi gözlerinin üstüne ve dudaklarını kırmızı rengi ile süslemiş sarı saçlı hatuna bakıyordu. fazlasıyla seksi gözüküyordu.
Emre Ayla ya mavi bir elbise göndermiş işi biter bitmez burağın ardından çıkmıştı. şimdi ise oda arabadaki kahverengi kısa saçlarını düzeleştirmiş dudaklarını ve göz kapaklarını turuncu ile süslemiş prensese bakıyordu. Fazlasıyla dikkat çekici gözüküyordu.
Can da işini en geç halleden olmuştu. Lavine seçtiği siyah bol ama mini elbise oldukça açık ama oldukça da güzeldi.
şimdi ise arabada elbisesini bı oraya bı buraya çeken kıza gülüp duruyordu.
Makyaj yapmadığı belliydi ama kahverengi saçlarını düzeleştirmişti. masum bi güzelliği olan kız mekana girdiğinde emindi ki bakanın bir daha bakmasına neden olacaktı.üç erkek de kızları arabada uyarmıştı.
Funda ve Burak evli rolü yapıp etrafı dolaşıp kaç kapı olduğuna bakcak. Alya ekremin oğlunu oyalayacak Lavin ise 4 iş adamının olduğu masaya gidip dikkatleri üzerine çekicekti. Emre alya nereye giderse gitsin bir masa yanında olacaktı. lâkin Lavin yalnızdı. Can ona gelen telefonla Kaya'nın adamlarla Melihin evini bastığını öğrenmişti. hanzarı oraya gitmesi için arasada açmamıştı. hızla arabayla atlayıp kendisi giderken bir yandan kadire ve Hanzara mesaj atıyordu.Kadire gönderildi.
Kaya piçi Melihin evini basmış oraya geçiyorum sende bir kaç adam topla gel.
Hanzara gönderildi.
Aradım açmadın. kaya Melihin evini basmış oraya geçiyorum sende esi şatoya geç.
Hanzar duştan çıkıp üstünü giydi. Kendine viski koymak için aşağı iniyordu fakat telefonuna gelen sesle oraya yöneldi.
Mesajı okuduktan sonra "sikim" diye tısladı. Evden çıkıp arabasına ardından da esi şatoya doğru yola koyuldu.Alya ekremin oğlu Ahmetin ona sırnaşmasından sıkılmış gibi elleriyle kendine yelpaze yaptı. Emre sinirle tısladı."şu iş bitsin senin de sikicem belanı oğlum" Ahmetin elleri alyanın beline gidince daha fazla dayanamayıp sinirle karışı masaya doğru yürüdü.
Funda ve Burak birbirlerine söylene söylene koridorda yürüyorlardı.
Koridorun solundan gelen sesle funda korkuyla Burağa baktı. Burak "al işte aştın şom azını yakalancaz senin yüzünden" Funda hala söylenen Burağa dönüp "bırak bana söylenmeyi aptal yakalancaz buraya geliyorlar"Burak yanında durup ona bakan kızın bileğini tutup duvara yasladı. Anlını fundanın anlına yaslayıp sessizce fısıldadı."sesini çıkarma"
"Birader buraya giriş yasak işinizi başka yerden halledin"
Funda duyduğu sesle paniklerken Burak fundanın kullağına "sessiz ve sakin ol" dedi ve ardından adamlar el işareti ile tamam 👍 dedi.
giden adamlarını arkasından birbirine nefes nefese bakan gençler dayanamayıp sinirle güldü.
Hanzar geldiği mekâna incileme gereği duymadan içeri girdi. Gözleri kalbi kırılan kızı aradı. İlk Emre'ye ardından alya ya takıldı ama Lavini göremedi. Siyah saçlarına ellerini daldırıp etrafa tekrar baktı. Gözleri bu sefer 4 erkeğin iki kadının oturduğu masaya takıldı. kadınlardan biri lavindi. Adamların anlattıklarını şeye gülüyor yanağındaki gamzeleri ortaya sunuyordu. adamların iki tanesi iş yaptığı adamlardı. Lavini oraya oyalamaları için gönderdiklerini anladı. hızlı adımlarla masaya yürüdü. giydiği siyah ceketi ve siyah pantolonu ile oldukça dikkat çekici duruyordu.
Hanzar masaya gelip elini Lavinin beline attı. Lavin beline dokunan elle irkilmiş Erdem bey sanıp geri çekilmek istemişti. Lâkin kulağına değen nefes ardından duyulan sesle kalbi hızlanmıştı."Rahat dur"
Lavin ürkek bakışlarını sesin geldiği yöne çevirdi.