bölüm 9 şimdi senden vazmı geçmeli

1.7K 51 2
                                    

Vazgeç Gönül vazgeç sesini duyan yok

Hanzar çatık kaşlarıyla olayı anlam vermeyi çalıştı. Ne yanı kalbi kırılan kız ona mı aşıktı? ablasıyla yattığını bile bile bu şerefsiz adama mı aşıktı? hemde 3 yıl boyunca.

"Saçmalıyorsun"

funda sinirle derin bı nefes alıp hanzara parmak salladı.

"Herkes sen gibi taş kalpli değil hele Lavin hiç değil. hasta olması ona ölü gibi davrancağınız anlamına gelmiyor. Hasta olması duygularını olmadığı anlamına da gelmiyor.3 yıl karşılık beklemeden sevdi seni. sonra noldu..sürtük ablası geldi herşeyi bile bile Lavinin sana deli gibi aşık olduğunu bile bile senle yattı. ondan haberin olmasın diye 40 takla attı.ama Lavinin ne yaptı biliyor musun? ablası üzülmesin kırılmasın diye sevdiği çocuktan vazgeçmeye çalıştı. Kalp bu ota da konar boka da. Lavinin ki boka kondu temizleyemiyoruz. izin vermiyor. Sessiz sessiz sevmeye alışmış kendinden bir haber taşlı kalpli çocuğu"

Lavin ağlayarak yürümeye başladı. Ne yani ablası biliyor muydu Hanzara aşık olduğunu? Peki Funda bunu nereden öğrenmişti?

aklında türlü türlü sorular olan kız nefes alamıyordu yine. Kalbinin ritmi bozulmuş hiç durmayacakmış gibi hızlanıyor hiç atmayacakmış gibi yavaşlıyordu. Ciğerleri havasızlıktan acımaya başlamıştı yine.

Alya fundanın bunları bildiklerini bilmiyordu. Şaşkınlıkla fabrikanın kapısına gelmiş olanları izliyordu. Lavin ne kadar kötü haldedir kim bilir diyip Lavine döndü Lâkin Lavin orda yoktu hızla etrafa bakıp Lavin diye bağırdı. ne ses veren vardı ne ortaya çıkan. Hızla fabrikaya girip.

"Lavin yok" dedi.

Funda çatık kaşlarıyla Alyaya döndü "Nasıl yok senle değil miydi"

"Evet ama anlattıklarını duyunca sana bakmaya geldim o sıra gitmiş olmalı"

"Aptal o halde kız bırakılır mı"

Hanzar dışında herkes fabrikadan çıkıp Lavini aramaya koyuldu.

anlam veremiyordu. O kız hayatında sadece bir kez görmüştü nasıl ona üç yıl boyunca aşık olabiliyordu. hasta kalbiyle bu uyuşturucu bağımlısına nasıl tutuldu. Aptal diye geçirdi içinden. Ardından ayağa kalkıp oda kalbi kırılan kızı aramak için arabaya yöneldi.

Lavin bilmediği bir orman yoluna girmişti.ne kadar korksada aklı hâlâ taş kalpli çocukdaydı.hanzar arabayı hızlı bı şekilde fabrika yolundan çıkardı. Çocuklar hala Lavinin fabrika etrafında olucağını düşündüğü için orda aramaya devam ediyordu. Hanzar orman yoluna girdiği sıra yavaşladı. Oradaydı üstünde siyah hırkası altında gri eşofmanla dalgın bı şekilde yürüyordu. arabayı kenara park edip yavaşca arkasından yürümeye başladı. İlk başta sessiz olsada haddinden fazla dalgın olduğunu fark edince sesli bı şekilde yürümeye başlamıştı. Lakin kalbi kırılan kız bunu bile duymamıştı.hanzar siyah hırkası siyah tişörtü ve siyah pantolonu karanlıkta fazlasıyla ürkütücü duruyordu.

Fazla yaklaşmadan elleri cebinde söze girdi.

"ne zamandır seviyosun"

Lavin durdu.sanırım kalbi de durdu. Adımlarını kesti.kaskatı oldu. göz yaşları çoğaldı.arkasına bakmadan "seni sevdiğim için özür dilerim" diye fısıldadı.

Hanzar duran kızı görünce kendisi de durdu. aralarında üç metre vardı.

"özür dileme aptal olman senin suçun değil.
sevme beni Lavin. uğraşamam senle.ben sigarayım Lavin. Sana duman yasak. beni uzaktan sevmek bile bi süre sonra sana zarar verecek."

"dayanıyorum ki"

Hanzar lavinin cümlesinden sonra.başını iki yana sallayarak arkadasını dönüp arabaya doğru yürüdü.

"her neyse arabaya geç"

Lavin göz yaşını silip yavaşca arkasına döndü.
ve Hanzarın ardından ağır adımlarla arabaya doğru yürüdü.

yavaşca ön koltuğa oturup ağlayan gözlerini karanlık yola çevirdi. Hanzar arabayı çalıştırıp Lavinin evine doğru yola koyuldu.
Yol boyunca bı kere bile Lavine bakmadı ama ağlayarak uyuya kaldığını biliyordu.

Lavinlere geldikleri sıra Lavine döndü. Uyandırmak için eğildi.ardından vazgeçip arabadan inip Lavinin oturduğu kapıya gelip sessizce kapıyı açtı ve Lavini kucağına aldı. Bahçe deki merdivenleri dikkatle çıkıp kapıya ulaştı ve Zile bastı.

Kapıyı açan Aylin şaşkınca karşısındakilere baktı. Hanzar Aylini görünce aklına fundanın söylediklerinin getirdi.
Tehlikeliydi bu kız. Küçük hasta kardeşine düşman kesilecek kadar tehlikeli. Lavini buraya getirmekle ne kadar doğru yaptı bilmiyordu. Onu ilgilendirmezde zaten.

Hanzar Aylini kenara itip Lavinin odasını sordu. aylinin dudaklarından çıkan şaşkınca iki cümle ile yürümeye devam etti.

Odaya girip Lavini yatırdı. Üstünü örttü fakat suratına dahi bakmadan odadan çıktı ardından da evden. Fabrikaya gidip leptopu aldı oradan da evine geçti. Sağlam bı viskiye ihtiyacı vardı.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin