bölüm 23 hasta-"yakınlaşma"

1.4K 37 8
                                    

Derdime derman kelimeler yok niye

Hanzar sadece şömine ateşinin yansıdığı odada dosyalarını okurken Lavin yarı kapanmış gözleriyle hanzarı izliyodu. hanzar her 2 dakikada bir kalkıp Lavinin bezlerini değiştiriyor ardından yerine oturup dosyalarına gömülüyordu.

Fiskisini her zamanki gibi fondip yapıp ayağa kalktı ve Lavine doğru ilerledi. Lavin anlamış gibi yüzünü asarken Hanzar bu hâline tebessüm edip başını iki yana salladı ve yanına oturdu. ilk anlındaki bezi aldı ardından eliyle ateşini kontrol etti. ateşi hala aynıydı bı değişim yoktu. Kaşlarını çatıp Lavine baktı.

"ateşin düşmüyor hastaneye gidiyoruz" dedi ve Lavinin üstündeki diğer bezleri de aldı.

Lavin hanzarın sözlerinden sonra korkuyla başını sallayıp "istemiyorum geçer yarına"dedi.

Hanzar kaşlarını çatıp korkuyla ona bakan Lavine baktı. "O zaman çıkar altındaki eşofmanı bu şekilde gece felç geçirirsin"

Lavin koca gözlerle Hanzara bakarken Hanzar ne dercesine kafasını salladı.
lavin şaşkınlığını üzerinden atamadan konuştu.

"iç çamaşırıyla duramam"

"Benim Baxter'larımından giy bı tane"

Lavin şaşkınca bı süre hanzarın yüzüne baktıktan sonra başını sallayıp yavaşça ayağı kalkıp odaya doğru yürüdü.
O odaya girerken Hanzar arkadasından söylendi "oda iç çamaşırı" başını iki yana sallayıp koltukda Lavini bekledi.

Lavin bu süre sonra yavaşça odanın kapısını açtı ve dışarı çıktı. Hanzar duyduğu kapı sesiyle başını çevirirken Lavin utanç dolu suratla yavaşça salona doğru adımladı.
Hanzar gördüğü manzarayla yutkunurken dayanamayıp başını hızla şömineye doğru çevirdi. Lavin altında siyah Baxter üstünde siyah südyene dağınık topuz saçlarıyla fazlasıyla seksiydi lâkin yani sıra utangaçtıda. ellerini önünde birleştiren Lavin hanzarın yanına gelir gelmez yerdeki kıyafetiyle kendini kapatmaya çalıştı. Hanzar bu hakaretine kaşlarını çatıp "gördüm yeterince" diye söylendi.
Lavin onun sözüyle daha da utanıp yavaşça koltuğa uzandı. Hanzar yanına yatan kıza bakmak yerine mutfağa gidip fazladan bez aldı ve Lavinin yanına geri döndü. suları suda ıslatıp alnına ve koltuk altlarına diğer kalan iki bezden birini sıkıp Lavinin bacağını tutup kaldırdı. Lavin bu hareketle korkuyla ona bakarken Hanzar kızın korktuğunu anlasada belli etmeden aldığı bezi yavaşça diz kapağının arkasına yerleştirdi ve yavaşça indirdi. aynı işlemi öbür bacağına yaptıktan sonra Lavine bakmadan salondan ayrıldı.

Lavinin kalbi haddinden fazla acıyor canını yakıyordu heyecandan nefesi kesilmiş derin derin nefes almaya çalışıyodu.

Hanzar mutfağa gidip kendine bir fiski daha doldurdu ve sigara yaktı. bı süre mutfakta oyalandıktan sonra salona doğru yürüdü.
Dosya başına oturmadan önce Lavinin bezini değiştirmek için ona doğru döndü lakin şişko yanaklı kızın uyuduğunu görünce dudaklarını kıvırdı.

Yavaşca yanına oturup yüzünü inceledi. İlk dağınık saçlarına ardından daha önce aldırmadığı belli olan kalın kaşlarına sonra iri gözlerine ve uzun kirpiklerine. Gözleri minik okka burnuna ardından küçük ama dolgulu dudağında oyalandı. Başını iki yana sallayıp bezleri dikkatle ve yavaşça çıkarıp tekrar ıslattı ardından yavaşça eski yerlerine koydu.

Saatte baktığında 2:37 olduğunu gördü. nolur nolmaz diye tüm gece uyumama kararı alıp dosyalarının başına oturdu.

saat 3:12 geliyordu kendine yeni bir fiski koyup Lavinin bezlerini değiştirdi ve dosyalarının başına geri oturdu.

Saat 4:38 geliyordu fiskisinden bı yudum daha alıp sigarasını mutfak camından aşağı attı ve salona doğru ilerledi.

Saat 5:45 geliyordu dosyalarının yarısını bitirmiş homurdana homurdana ayağının altındaki acıkmış köpeğe sosis kesiyordu.

Saat 6:11 geliyordu Lavinin yanına oturup bezlerini değiştirdi.

Saat 7:56 geliyordu sönmek üzere olan şömineye kütük atıp yüzünü ovuşturdu.

Saat 8:32 geliyordu mutfağa gidip bı sigara yaktı.

Saat 9:07 geliyordu dosyalarının başına oturmuş yüzünü ovuşturrken Lavinin sesinin duydu.

"Günaydın"

"Günaydın"

"Ateşim geçti galiba, üşümüyorum"

Hanzar bişey demeden ayağa kalkıp Lavinin alnındaki bezi çıkarıp eliyle kontrol etti ve "düşmüş" dedi.

Lavin vücudunda ki bezleri çıkarıp odaya doğru ilerleyip üstüne dolaptan bir sweatshirt alıp banyoya girdi.
Hanzar da arkasından odaya girip üstünü çıkardı. Lavin işi bitince banyoya dan çıkınca üstü çıplak hanzarlarla karşılaştı. Görür görmez gözlerini kaçırıp odadan çıktı.

Salona gidip etrafı toparladı. Ardından mutfağa gidip bı çay suyu koydu.
kahvaltı hazırlamadan önce oda gidip Hanzara yiyip yemiyeceğini sormak istedi.
kapıya geldiğinde tıklayıp içerden cevap gelmesini bekledi. Cevap gelmeyince kaşlarını çatıp tekrar vurdu. Yine cevap alamayınca yavaşça odaya girdi.

Odada kimseyi bulamayınca kaşlarını çatıp etrafa baktı. O sıra açılan banyo kapısıyla sıçrayıp arkasına döndü. burnunu dibindeki Hanzarla korkarken put kesilmiş gibi kımıldıyamıyordu. Hanzar aralarında bı kaç santim olan Lavinin kalp atışlarını dinleyip kaşlarını çattı o kadar hızlı ve sesli atıyordu ki bı iki adım ötedeki insan da duyabilirdi.

Zaten az olan mesafeyi biraz daha indirip dudaklarını yavaşça Lavinin yanağına sürterek kulağına değdirdi ve fısıldadı.
"Canın acıyor. Yaklaşma."

Ardından dolapdaki kıyafetlerini alıp banyoya girdi.

Lavin hala az önce hanzarın olduğu yere bakarken gözünden düşen yaşa engel olamadı. Kalbinin acısına mı hanzarın acısına mı o dahi bilmiyorken yavaşça yatağa oturdu.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin