Daeun's pov
Dah lebih 2 minggu since aku officially jadi girlfriend Woojin. Gossip pasal aku dengan dia tu pun dah tak kecoh sangat and fans dia macam dah mula nak terima benda tu.
Tapi yeah, mana mana kitorang pergi, orang still akan kejar and ambik gambar. Honestly aku rasa tak selesa but lantak la. Aku lagi rela hadap semua ni daripada kena berpisah dengan Woojin. Haha.
Incoming call from Namchin Woojinee ❤️..
"Hi cinta hati saya. What are you doing?"
"Saya tengah makan ramyeon sambil tengok running man ni. Awak pulak buat apa?"
"Saya tengah rindu awak."
"Lol Woojin. Awak dah pernah bagi saya ayat tu lebih dari 30 kali so saya dah tak rasa cair la bila dengar."
"How about this one.. You know why people don't eat chocolate?"
"Ha?"
"Because you're sweet."
OH MY GOD!! Aku fangirling sorang sorang. Nasib baik Woojin tak ada depan mata. "Where did you learn that pickupline huh?"
"Yang tu pun tak buat awak cair ke? Aigoo. Saya kena belajar dari Daniel hyung la nampaknya."
Aku tergelak kecik lepas dengar jawapan dia. "By the way.. esok awak datang sekolah tak?"
"Hmm.. biar saya fikir nak datang ke tak."
"Kalau tak ada schedule, datang la.. kalau tak, saya merajuk dengan awak."
"Alololo sayang saya ni. Fine, i will come. Tapi saya nak hadiah boleh tak?"
"Hadiah apa?"
"A kiss."
Sejak kitorang mula bercinta, memang tak pernah sekali pun kitorang kiss. Woojin selalu cuba setiap kali ada peluang tapi aku selalu elak, sama macam waktu Woojin mula mula confess yang dia suka aku masa dia demam panas haritu.
I don't know why. Aku dah rasa selesa jadi girlfriend dia tapi setiap kali dia cuba nak kiss aku, aku rasa nervous gila macam nak tercabut je jantung ni.
Okay la aku mengaku. Aku tak pernah kiss dengan sesiapa. Aku pernah ada boyfriend masa middle school, tapi setakat pegang tangan je ada la.
Kissing a guy? No, tak pernah. Kiss pipi Daniel oppa pernah la. But peck a guy's lips? No no. I'm not ready to do that.
🤸🏻♂️
Kitorang lunch macam biasa dekat kafeteria walaupun ramai orang macam pandang pandang aku dengan Woojin. Woojin ni pulak selamba je suap suap aku, macam tak kisah langsung semua penonton yang ada dekat kafeteria ni.
"Sweetnya.. untung la Daeun. Oppa dia wanna one, boyfriend dia pun wanna one."
"Kan. Walaupun dia tu dongsaeng Kang Daniel, tapi aku rasa.. ramai lagi perempuan yang cantik dekat sekolah ni. Why must her?"
YOU ARE READING
Best Dancer • Park Woojin (Book 1)
Fanfiction"Kenapa awak cakap, awak paling minat saya dalam wanna one?" - Park Woojin. "Sebab bagi saya, awak best dancer." - Kang Daeun.