Author's note: Yohoooo i madeeee this special chapter specially for u and chapter ni agak panjang dari biasa so do read at you own risk :D
Woojin's pov
Jam sekarang dah pukul 9:30 malam and aku baru je habis fanmeeting. Sepatutnya sekarang ni aku kena pergi dance practice dengan member ab6ix yang lain tapi aku mintak nak balik sebab risaukan my beloved wife yang tengah heavily pregnant with my child.
Masuk je dalam rumah, aku nampak Daeun yang pakai oversized croptop warna pink dengan seluar pendek tengah duduk dekat sofa sambil tengok tv and makan yogurt.
Aku duduk sebelah dia before cium pipi kanan dia. "I'm home."
"Hmm." Pendek je dia jawab.
"Kenapa awak pakai croptop macam ni..? Nanti perut tu masuk angin, kesian baby."
"Biar la. Baby ni punya appa bukan kisah pun kalau apa apa jadi dekat dia atau eomma dia. Seharian tinggalkan kitorang berdua, sekarang baru nak balik." Muka Daeun masih masam. Sah dia merajuk.
Aku usap then cium perut dia. Walaupun kandungan dia dah nak masuk 8 bulan, tapi perut dia boleh kata kecik jugak since Daeun ni memang asalnya berbadan kecik. "My baby.. boleh tak tolong cakap dekat eomma yang appa mintak maaf? Appa keluar seharian sebab kerja, nak cari duit untuk sara keluarga kita. I'm really sorry okay?"
Daeun belai rambut aku. "Awak sayang baby ni?"
"Ni kan baby kita. Of course i do, walaupun dia belum keluar dari perut awak."
"Kalau macam tu.. boleh tak awak bawak saya pergi makan dalkbal? Baby yang nak sangat, bukan saya."
"No no no. I told you it's not good for your pregnancy right?"
"Alaaaa please.. dah berapa bulan dah saya tak makan dalkbal. Kali ni je please..? Jebal.." Daeun peluk aku. Bila aku macam tak layan, dia kiss bibir aku pulak. "Woojin.. jebal.."
"Aigoo.. okay macam ni la. After you give birth to our baby nanti, saya bawak awak pergi tempat yang jual dalkbal paling sedap dekat Seoul ni. Alright?"
Daeun slowly bangun dari sofa sambil pegang perut dia. "Kena tunggu lagi 2 bulan. Lambat lagi."
"Awak nak pergi mana tu sayang? Biar la saya dukungkan." Memang sejak dua menjak ni, aku yang selalu tolong dukungkan dia kalau dia nak pergi bilik ke, dapur ke sebab dia selalu mengadu yang dia rasa lenguh and sakit badan. Especially pinggang.
"Tak payah la. Saya boleh jalan sendiri."
"Okay la.. fine. Saya bawak awak pergi makan dalkbal."
"Bila?"
"Sekarang."
"Yeayyyy!! Thankyou," dia kiss pipi kanan and kiri aku. "I love you husband."
YOU ARE READING
Best Dancer • Park Woojin (Book 1)
Fanfic"Kenapa awak cakap, awak paling minat saya dalam wanna one?" - Park Woojin. "Sebab bagi saya, awak best dancer." - Kang Daeun.