Fotoğraf Beste ve Doruk
Bundan sonra yeni bölüm günümüz Pazar olsun..
Cumartesi VERDA, Pazar SAYKO LİSE
Bildiğiniz gibi Verda 2 bölüm sonra final yapacak. Sayko Lisede maksimum 10 bölüm sonra final yapacak. Şimdilik aklımda nasıl bitireceğime dair bir plan yok. Ama yazdıkça devamı geliyor :)
Ayrıca bu hikayeler bitince uzun zaman önce ara verdiğim KUYRUKLU YILDIZ 2'ye devam etme kararı aldım. Onuda bitirip final yaptıktan sonra ne yaparım? Yeni hikaye yazar mıyım? Bilmiyorum. Ama bana destek olup, yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim😍
Bu arada bugün bölüm yayınladığım için pazar günü bölüm gelmez. Haftaya ki bölüm pazar günü gelir. Öpüyorum sizi😘
Keyifli okumalar♥
"Doruk bu amipin bir arkadaşı geldi. Yaren'i nerede gördüyse tanışmak istediğini söyledi." Semih'e yandan bir bakış attığımda önündeki yemekle ilgileniyor gibi yapıp bizi dinlediğini gördüm.
"Hadi yaa! Yaren güzel kız dikkatini çekmesi normal." Gözlerimi devirip Doruk'a yaklaştım ve "Gerçekten mi? En iyi oyuncu ödülünü alırsın." dedim. Omuzlarını silkince yanağını sıkıp oyunumuza geri döndüm.
"Eve gidince Yarenle konuşacağım. Kesin kabul eder. Utku baya yakışıklı zaten."
"Bence de kabul etsin. Artık hayatına birini almasının zamanı geldi." Masaya vurma sesi gelince bakışlarımı Semih'e çevirdim.
"Hayır efendim zamanı gelmedi."
"Sana ne oluyor?" dediğimde bakışlarını yemeğine indirip kısık sesle konuşmaya başladı.
"Düzgün biri olsun diye demiştim."
"Utku gayet düzgün biri." Semih ayağa kalkıp kapıya doğru giderken Doruk arkasından "Nereye?" diye bağırdı. Cevap vermeyince kapı sesini bekledik. Kapının kapanma sesi gelince kahkaha atmaya başladım.
"Off! Çok yalan söyledim." Beraber gülmeye başlarken aklıma Yarenle konuşmak geldi. Ayağa kalkınca Doruk'ta benimle kalkmıştı.
"Ben gidip Yarenle konuşayım." Kafasıyla onayladığında yaklaşıp yanağına öpücük bıraktım. Gülümserken "Unutma yarın ailemle beraber yemek yiyeceğiz." dediğinde dudağımı büzdüm.
"Korkuyorum."
"Niye? Daha öncede yemek yedik."
"O zaman arkadaşın olarak gelmiştim."
"Sana göre diyelim." dediğinde kapıya gelmiştik. Montumu giymem için tutunca gülümseyerek kollarımı geçirdim.
"Korkmana gerek yok. Seni çok seviyorlar." Ardından çantamı omzuma bıraktığında el sallayıp "Görüşürüz." dedim. Oda bana el sallarken sitenin çıkışına doğru yürümeye başladım.
Yaren'i nasıl ikna edeceğim konusunda kafamdan planlar yaparken ayağım taşa takılınca tökezledim.
"Hay senin gibi taşın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYKO LİSE
Teen FictionBeste; Derste dedikodu yapan geometri öğretmeninin, Öğrencilere sürekli laf sokan Kasap Ahmet'in, Bahçeye çıkıp öğrencilere çaktırmadığını sanarak gülleri ağzına atan müdür yardımcısının, Edebiyat öğretmeni olup bitkilere takık olduğu için öğrencil...