Sena Şener-Sevmemeliyiz
Merhaba arkadaşlar:)
Biliyorum bölüm için baya erken ama dayanamadım jsjsjsjjs
Hızlıca düzeltme yaptım arada yazım hataları varsa kusura bakmayın :)
neverever3 yorumların için erken attım bence sana teşekkür etmeliler ♥
Tenefüs bittiğinde Selma hoca Ömerlerle oynamamızı söylemişti. Çok iyi oynayıp bizim takımı yenmişlerdi.
Ömer garip bir şekilde bir anda bana yakın davranmaya başlamıştı.
Ona şüpheyle bakarken yakın davranması da olayı daha karışık bir hale getiriyordu.
Ders bitimi duş almak için soyunma odalarına dağıldık. Duş alıp üstümü giyindikten sonra saçlarımı tepeden toplayıp soyunma odasında sohbet eden kızları arkamda bırakıp çıktım.
Köşede konuşan Semih ve Yaren'i görünce gülümseyerek yanlarına yürümeye başladım. Yaren hızlı hızlı bir şeyler anlatıyordu. Beni görünce biranda sustu ve yüzüme baktı. Kaşlarım havaya kalkarken yanlarına varmıştım.
"Yine ne oldu?" dediğimde Yaren dudaklarını birbirine bastırıp bana baktı.
"Ömer'le sen ne alaka?" diyen Semih'e baktım.
"Sohbeti güzel sadece." dediğimde Semih iyice yanıma yaklaştı.
"Begüm yüzünden okul öyle düşünmüyor." dediğinde kaşlarım çatılmıştı. Yine ne karıştırmıştı?
"Sevgililer tarzı şeyler yaymış." Diyen Yaren'e baktım. Bu kız çok oluyordu.
"Beste?" diyen sese döndüğümde Ömer'in seslendiğini gördüm. Bir kaç adımda yanımıza geldi. "Ben özür dilerim. Böyle bir şey yapacaklarını bilemezdim. Seni zor duruma düşürmek istemem."
Ufak bir tebessüm edip yüzüne baktım. Elimi omzuna koydum ve destek olmak için sıktım. Ömer iyi biriydi bu kadar ufak bir durumda bile gelip özür diliyordu.
"Sorun yok. Begüm her zaman ki gibi." Omuzlarımı silkip elimi çektim.
Ömer anlayışla gülümseyip yanımızdan ayrıldığında Semih'te onunla gitmişti. Bakışlarım Yaren'e dönerken bir şeyler daha sakladığını anlamıştım.
"Yaren sen ne biliyorsun?" dediğimde telaşlandı. "Hiiiiççç" dedikten sonra hızla binaya gitti. Yakında kokusunun çıkacağını bildiğim için sesimi çıkarmadan yavaşça binaya yürümeye başladım.
Sınıfın olduğu kata çıkarken merdivenlerin başında Begüm'ü görünce gözlerimi devirdim. Adımlarımı hızlandırıp yanından geçmeye çalışırken kolumdan tutup durdurdu. Kaşlarını çatıp yüzüne bakınca güldüğünü gördüm.
"Çok hızlısın Beste. Şimdi de Ömer'le takılıyorsun."
"Bunu senin uydurduğunu biliyoruz." dediğimde kolumu bırakmıştı. Ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada "Begüm!" diyen Doruk'un sesini duyup bakışlarımızı o yöne çevirdik.
Doruk hızla yanımıza geldi ve Begüm'ün kolundan çekip benden biraz uzaklaştırdı. Kaşlarım hala çatılı bir şekilde onlara bakıyordum.
"Aa sevgilim geldin mi?" diyen Begüm bir süre yüzüme baktı ve tekrar Doruk'a döndü. Yanağına öpücük bıraktıktan sonra bakışlarım Doruk'a kaydı. İfadesiz bir şekilde bana bakıyordu. Benden rahatsız olduğu açıkça belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYKO LİSE
Teen FictionBeste; Derste dedikodu yapan geometri öğretmeninin, Öğrencilere sürekli laf sokan Kasap Ahmet'in, Bahçeye çıkıp öğrencilere çaktırmadığını sanarak gülleri ağzına atan müdür yardımcısının, Edebiyat öğretmeni olup bitkilere takık olduğu için öğrencil...